- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/je-godinnenlichaam-nieuw-in-leopoldsburg.html
- Totale kosten (in euro)
- 100€
Tijdje terug nog eens bij Helena op bezoek geweest… ontving vroeger op de hasseltweg maar heeft nu een kamer in Hasselt. Was de eerste van de dag, maar
ze had toch al serieus aan de cannabis gezeten, was heel erg wazig… ze blijft er
Toch top uitzien qua lichaam, maar
Het gezicht heeft toch te lijden onder drank en ander gebruik vind ik… nu ter zake: ze was zo geil als boter , ging direct
Met de beentjes gespreid liggen om haar poesje te likken, kwam echt wel klaar… dan was het haar beurt, en daar kan ze wat van hoor! Afwisselend hard en zacht pijpen terwijl ze je aankijkt, probeert ook deepthroat, maar lukt niet helemaal… ze
Vroeg om haar te neuken zonder aanstalten om een condoom te nemen, heb ik mijn lading maar
In haar mondje en op haar gezicht gedropt, wou het risico niet nemen om bare te neuken… jammer dat ze wel constant met haar gsm andere muziek wil opzetten, maar was toch weer de moeite…
ze had toch al serieus aan de cannabis gezeten, was heel erg wazig… ze blijft er
Toch top uitzien qua lichaam, maar
Het gezicht heeft toch te lijden onder drank en ander gebruik vind ik… nu ter zake: ze was zo geil als boter , ging direct
Met de beentjes gespreid liggen om haar poesje te likken, kwam echt wel klaar… dan was het haar beurt, en daar kan ze wat van hoor! Afwisselend hard en zacht pijpen terwijl ze je aankijkt, probeert ook deepthroat, maar lukt niet helemaal… ze
Vroeg om haar te neuken zonder aanstalten om een condoom te nemen, heb ik mijn lading maar
In haar mondje en op haar gezicht gedropt, wou het risico niet nemen om bare te neuken… jammer dat ze wel constant met haar gsm andere muziek wil opzetten, maar was toch weer de moeite…