hannesworst
Newbie
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Frans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Totale kosten (in euro)
- 100
Onlangs gepasseerd bij Helena, een dame die er volgens mij al veel langer staat.
Hebben jullie dit ook: dames die er van buiten uit goed uitzien, blijken eens je binnen bent toch tegen te vallen. Wel bij Helena was het precies andersom: ze is zo veel mooier 'in het echt" dan van achter het raam.
Mooie zachte witte huid. Ondanks dat ze 35 is (zo zei ze tegen mij) heeft ze een lichaam van een 20-jarige.
Zeer vriendelijke dame en ook heel schattig, zeker wanneer ze haar haar in een dotje doet om je te pijpen.
Over de sex zelf: ze pijpt ok (met condoom), kussen deed ze niet bij mij wat wel jammer was.
Na 3 standjes uiteindelijk mij moeten overgeven aan haar vrouwelijke vormen.
Hebben jullie dit ook: dames die er van buiten uit goed uitzien, blijken eens je binnen bent toch tegen te vallen. Wel bij Helena was het precies andersom: ze is zo veel mooier 'in het echt" dan van achter het raam.
Mooie zachte witte huid. Ondanks dat ze 35 is (zo zei ze tegen mij) heeft ze een lichaam van een 20-jarige.
Zeer vriendelijke dame en ook heel schattig, zeker wanneer ze haar haar in een dotje doet om je te pijpen.
Over de sex zelf: ze pijpt ok (met condoom), kussen deed ze niet bij mij wat wel jammer was.
Na 3 standjes uiteindelijk mij moeten overgeven aan haar vrouwelijke vormen.