Recensie Helena, Brussel, Aarschotstraat 124

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hannesworst

Newbie
8
05/08/21
5
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Onlangs gepasseerd bij Helena, een dame die er volgens mij al veel langer staat.

Hebben jullie dit ook: dames die er van buiten uit goed uitzien, blijken eens je binnen bent toch tegen te vallen. Wel bij Helena was het precies andersom: ze is zo veel mooier 'in het echt" dan van achter het raam.

Mooie zachte witte huid. Ondanks dat ze 35 is (zo zei ze tegen mij) heeft ze een lichaam van een 20-jarige.
Zeer vriendelijke dame en ook heel schattig, zeker wanneer ze haar haar in een dotje doet om je te pijpen.

Over de sex zelf: ze pijpt ok (met condoom), kussen deed ze niet bij mij wat wel jammer was.
Na 3 standjes uiteindelijk mij moeten overgeven aan haar vrouwelijke vormen.

Deze dame ook al twee keer bezocht. Inderdaad echt knappe klasse dame, waarvan je je bijna afvraagt wat ze in dit beroep te zoeken heeft.
Lichaam van een 20 jarige zou ik niet zeggen, eerder typisch milf lichaam met iets dikkere billetjes en klein buikje, maar zeker niets mis mee.
Heel vriendelijke dame ook. Service redelijk standaard, maar alleen voor haar 'presence' al zeker het bezoek waard 🥰

Tijdens de afwezigheid van mijn favoriete dame Rodica op nr 100 heb ik deze Helena ook eens bezocht. Had haar al lang opgemerkt en dan uiteindelijk toch bezocht maar het viel eerder tegen. Ze babbelt nogal veel en haar pijpkunsten vind ik eerder ondermaats. Ze heeft ook een buikje en een litteken van keizersnede. Ook de sex met haar was niks speciaals. Geen gfe ervaring met deze dame. Bovenstaande berichten verbazen me dus zeker wanneer je ook haar evaluaties leest op de Franstalige youppie.net.

Terug
Bovenaan Onderaan