- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 12 cm
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/helen-trans.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
De knappe Helen toch maar eens bezocht.
Ben voor een half uur gegaan om eens uit te proberen. Ze ontving me in nachtjapon, netjes en verzorgd app. Kussen op de wang. Naar de slaapkamer, 100€ en gedouched.
Alles vrij automatisch met weinig communicatie.
Ze begon me lekker te pijpen aan de rand van het bed en van het een kwam het ander en werd ze losser. Geen echte tong maar ze heeft me uiteindelijk klaar gereden en leek er van te genieten of dat heb ik me goed wijs gemaakt . Zeer zacht lichaam en zachte borsten.
Mss voor herhaling want heb ervan genoten. Was e 100€ waard...mss als je meer betaald is het beter en de echte GFE waarmee ze adverteert...?
Ben voor een half uur gegaan om eens uit te proberen. Ze ontving me in nachtjapon, netjes en verzorgd app. Kussen op de wang. Naar de slaapkamer, 100€ en gedouched.
Alles vrij automatisch met weinig communicatie.
Ze begon me lekker te pijpen aan de rand van het bed en van het een kwam het ander en werd ze losser. Geen echte tong maar ze heeft me uiteindelijk klaar gereden en leek er van te genieten of dat heb ik me goed wijs gemaakt . Zeer zacht lichaam en zachte borsten.
Mss voor herhaling want heb ervan genoten. Was e 100€ waard...mss als je meer betaald is het beter en de echte GFE waarmee ze adverteert...?