- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/501861-heidi
- Totale kosten (in euro)
- 70
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Heidi is een altijd goed gestemde dame en een jaartje ouder dan "Sara"...
Ik vind dat ze er in het echt beter uitziet als op haar foto's en haar lichaam ziet er goed uit en vertoont nog geen grammetje vet .
Heidi is geduldig en duidelijk in wat mag en kan .
ff knuffelen en zoenen vindt ze best wel prettig . Rimmen mag bij haar , maar haar poepertje is verder verboden gebied voor enig andere bestemming.
Pijpen zonder cd doet ze erg goed vind ik (niet als een dolle) , maar je nakomelingen mogen echt niet (helaas) in haar mondje belanden.
Eens per maand ga ik in het algemeen bij haar een half (40e) of heel uurtje voor 70e op mijn rug liggen en laat me dan lekker verwennen door Heidi.
Voor de prijs kan je je echt geen buil vallen en ik verzeker je dat die buil wegblijft , want "vallen" zal niet gebeuren.
Ik vind dat ze er in het echt beter uitziet als op haar foto's en haar lichaam ziet er goed uit en vertoont nog geen grammetje vet .
Heidi is geduldig en duidelijk in wat mag en kan .
ff knuffelen en zoenen vindt ze best wel prettig . Rimmen mag bij haar , maar haar poepertje is verder verboden gebied voor enig andere bestemming.
Pijpen zonder cd doet ze erg goed vind ik (niet als een dolle) , maar je nakomelingen mogen echt niet (helaas) in haar mondje belanden.
Eens per maand ga ik in het algemeen bij haar een half (40e) of heel uurtje voor 70e op mijn rug liggen en laat me dan lekker verwennen door Heidi.
Voor de prijs kan je je echt geen buil vallen en ik verzeker je dat die buil wegblijft , want "vallen" zal niet gebeuren.
Laatst bewerkt door een moderator: