Heeft iemand ervaring met het middel dapoxetine tegen vroegtijdige zaadlozing?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Felix

Wandelaar
29
25/09/22
32
Zijn er wandelaars die misschien ervaring hebben met het middel dapoxetine tegen vroegtijdige zaadlozingen?
Er zouden (vervelende) bijwerkingen bij gebruik van dit middel zijn, althans die kunnen er zijn.
Maar dat hangt wellicht ook af van de persoon, leeftijd en van iemands lichaamsgesteldheid en gezondheid.
Vroegtijdige zaadlozingen zijn altijd vervelend, soms ook voor de dame, vandaar de vraag.
Alvast bedankt voor jullie antwoord (of de poging ertoe).

Dapoxetine komt in twee vormen: puur of als combinatie - herken je dan vaak aan Super in de naam, dus super kamagra, enz.

Het werkt.

Probleem - als je het zo wilt noemen - is dat je soms echt niet klaar kan komen. Dus na 30 minuten met van alles en nog wat (neuken, pijpen, rukken) komt er nog steeds geen orgasme. Kost me dan soms wat moeite, met het gevoel van een sterke druk in het hoofd. Als ik dan toch eindelijk spuit is de druk meteen weg.

Ik neem dit alleen maar als ik er echt tijd voor de sessie maak. Dus niet bij een raambezoek.

Ik heb Dapoxetine afgelopen jaren enkele tientallen keren gebruikt en het werkt soms goed maar soms ook minder goed.
Echter ik gebruik het vrijwel niet meer want ik reageer er niet goed op, voelt alsof je een waas in je hoofd krijgt en heel "numb" voelt, niet fijn. Ook in combi met alcohol voelt het niet oke. Daarom kies ik nu op "speel" avondjes eerder voor iets van mdma/xtc dat heeft (bij mij) voldoende effect op het uithoudingsvermogen en tevens wat prettigere bijwerkingen ;-)

Bedankt voor de antwoorden. Misschien maakt het ook nog wat uit hoelang je dapoxetine van tevoren inneemt: voor een sterke of juist minder sterke uitwerking ervan.
Da's waar, voor de dame in kwestie kan het ook vervelend zijn als je hierdoor niet of met veel moeite klaarkomt .

Terug
Bovenaan Onderaan