Dat is bij mij meer de standaard dan een uitzondering.
Massagesalon binnen, betalen voor meerdere uren en vragen om elk uur een andere dame te krijgen. Ben ik eigenlijk ook nog nooit raar op aangekeken.
Als er dan eentje vraagt waarom ik niet meerdere uren dezelfde dame hou, zeg ik: als er eentje bij zit die ik uitzonderlijk goed vind of mij op één of andere manier extra opgewonden krijgt, dan mag die zeker langer blijven of als laatste nog eens terug komen.
Je hebt er dan die beginnen vragen wat je graag zou willen en extra moeite beginnen doen om het naar je zin te maken.
Zo heb ik eens betaald voor 4 uur met elk uur een andere dvp. De eerste was zo lekker dat ik op het einde van dat uur zei dat zij het 4e uur ook mocht doen als ze dat wou. Dat zag ze zitten. Begin van het 4e kwam ze binnen:
Ik vind het leuk dat ik nog eens terug mag komen.
Jouw massage was ook de beste die ik vandaag kreeg en ik vind jou de meeste sexy dame die hier vandaag passeerde.
O dank je. Mag ik jou trouwens een voorstel doen voor dit uur?
Uiteraard, zeg maar.
Ik was terstraks aan het denken om jou eens extra te verwennen, als dank omdat ik nog eens mocht terug komen en omdat ik het ook fijn vond met jou. Zou jij een 4-handen massage leuk vinden?
Uiteraard, zeker als jij dat ook graag doet.
Ik zal mijn vriendin even halen.
Tijd om te wennen aan het idee van dat trio kreeg ik echter niet, want mijn 1e keuze deed de deur open en haar vriendin sprong gelijk binnen..
Op andere momenten zeg ik tegen de eerste dat zei de volgende dame mag kiezen en sturen.. dat vinden de meeste ook fijn.
Dat je dan eens één of meerdere keren niet klaar komt, begrijpen ze ook en de laatste is dan meestal in haar nopjes omdat zij de eer krijgt om dit wel in orde te brengen.
Elk uur een andere dvp, dat kan ik iedereen aanraden .. dat is opwinding tot de 3e, 4e of 5e macht