Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGuilty. Al ben ik verre van de lange uithouding. Dus de eerste was sexgericht en de tweede vooral zelf pleasen. Pikant detail. Het waren klasgenoten. maar ik was er dan toch en het was anderhalf rijden van huis. Ps, ja ze waren 18. Maar zaten nog in het laatste jaar middelbaar. Verdiend beter dan broodjes smeren in de Panos. Andere tijden voor deze ex wandelaar.....maar blijft wel bijHebben jullie weleens 2 dames achter elkaar bezocht?
Erg vaak zelfs. Bij de ramen wel eens met een half uurtje er tussen.Hebben jullie weleens 2 dames achter elkaar bezocht?
Idem.Ja, maar alleen als ik bij de eerste niet klaargekomen was.
Haha. Ik moet toegeven dat ik een tweede bezoek dan liefst wel uit het zicht van de eerste dame aflegIdem.
In het SKW bekijkt diegene waarbij ik niet klaar kwam me nu niet meer met een glimlach.
Ze zag me na het bezoek bij haar, binnengaan bij een overbuur, waar ik een halfuur later met een big smile buitenkwam.
Nou nee maar vroeger toen ik er wat warmer bij zat als nu bezocht ik vaak clubs , dan ging je ook niet direct weg als je "boven " geweest was , maar als je nog een tweede ronde deed deed ik dat wel met dezelfde dameKan wel horen dat de meeste een goede FKK club niet gewend zijn
350 euro, eet en drink je, beleef je intiem met 5 dames. Rij je voldaan naar huis.
Neen!Hebben jullie weleens 2 dames achter elkaar bezocht?