Hebben jullie je nieuwjaarswip al gemaakt? Om het nieuwe jaar in te luiden ben ikzelf gisteren in de middag meteen maar even aan de wandel geweest, goed begin van het jaar is het halve werk tenslotte 
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNiet te hopen dat de lockdown verlengd wordt, maar dat zou zo maar kunnen. Hier regeert de angst. Thuisontvangst vind ik helemaal niks. De kans op een teleurstelling, in welk opzicht dan ook, is mij te groot. Liever wijk ik uit naar Antwerpen, want Duitsland vind ik momenteel ook waardeloos met die gestoorde 2G+ maatregelen. Het zijn slechte tijden momenteel.Ik wacht nog even een week af of ze gaan verlengen. Als het weer langer gaat duren dan ga ik gelijk over op thuisontvangst.
Hoop op een spetterend momentDat hoopt iedereen, feestje..
Nee, dan ben ik in de gelegenheid.Je hebt nu een afspraak staan, voor medio januari? Das een mooi vooruitzicht![]()
en goed voor de prostaat, zeker als je wat ouder wordtEen regelmatige wip, is goed tegen de winterdip