Mijn 1e prostitutie ervaring
Korte intro. Nog nooit een prostituee bezocht. Ben midden twintig, woon samen met met mijn vriendin, gelukkig, maar zins de geboorte van mijn zoon 1,5 jaar geleden gebeurt er tussen de lakens niets meer. Elke keer als ik erover begin wordt ik door mijn vriendin afgewezen, voor de geboorte van mijn zin hadden we meerdere keren per week fun.
Zot al maanden te zinspelen om een keer voor betaalde sex te gaan, maar hoe leg je dit thuis uit? Deze avond had mijn vriendin een vriendinnen avond en zal pas na middagnacht thuis komen, dus eindelijk een moment.
Aangezien ik niet met een vrouw kan die ouder dan mij is, een afspraak gemaakt met de enige dame die rond mij leeftijd is.
Was er vrijdagavond rond 19.00. Bij oprijden van parkeerplaats compleet uitgestorven industriepand. Dacht dat ik verkeerd zat. Auto geparkeerd en na het pand ernaast gelopen waar ook geen auto's stonden. Daar het pand ingelopen waar een gokhal bleek te zitten zonder gasten. Pas na 10min kwam er iemand aan die zei dat ik voor hausnr5 het pand ernaast moest zijn.
Sheet 7 kleuren stront en voelde mij niet echt happy hier, maar teruggelopen na het pand waar mijn auto stond en op de bel gedrukt. Een oude vrouw deed open en vroeg wat ik kwam doen. Zei dat ik een afspraak had en ze keek mij argwanend aan.
Ik werd binnengelaten, werd op een bank gezet en een gordijn werd dichtgetrokken, dame zal zo komen. Na 15min wachten nog niets, scheet 7 kleuren stront.
Eindelijk na 15min kwam de bestelde dame. Werd na een kamer gebracht, zei 30min met tongzoenen en 100 euro betaald. Dame zei dat ik kon douchen en verdween. Na 3min klaar met douchen, maar dame kwam niet terug. Pas na 10min kwam dame terug op kamer. Zei dame dat ze zich nog fris moest maken. Pas na 15min stond ze voor mij om aan te raken.
Tongzoenen was 2x puntje met tong, verder niets. Dit heeft mij dus 20 euro gekost. Na 6min op bed moest ik komen en dame zei dat ik weer moest douchen.
Bij verlaten vroeg die oude dame of het was bevallen. Ik zei nee en gaf aan 100 euro betaald, geen tongzoenen en 6min sex. Werd bedreigd dat ik niet tot hun clientele val, ze mij op camera heeft als evenzo kenteken van mijn auto en ik niet moet terugkomen.
Ik schijt momenteel 7 kleuren stront dat deze camera-beelden op internet komen en mijn vriendin erachter komt