Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat ik begreep van een dame is hausnr2b in Rheine voornamelijk reserveringen (zitten ook minder dames).Ik ben nog nooit bij haus nr 5 geweest, kun je hier ook op de bonnefooi terecht? Ik lees voornamelijk over reserveringen.
Zou inderdaad gewoon reserveren, vandaag stond de parkeerplaats ook weer vol, dit keer met nederlandse kentekens. Heb gisteren geprobeerd een afspraak met Ola te maken, maar was niet beschikbaar op mijn gewenste tijd. Ben bij de nieuwe Diana geweest. Matige date gehad. Was voor haar de eerste keer in Duitsland. De onervarenheid kon je wel merken helaas.Ik ben nog nooit bij haus nr 5 geweest, kun je hier ook op de bonnefooi terecht? Ik lees voornamelijk over reserveringen.
Hun site lijkt qua verhalen dus niet heel betrouwbaar qua aantal dames. Hoeveel dvp zijn hier gemiddeld op een vrijdag?
Ik doe het nooit en reserveer eigenlijk altijd.Ik ben nog nooit bij haus nr 5 geweest, kun je hier ook op de bonnefooi terecht? Ik lees voornamelijk over reserveringen.
Hun site lijkt qua verhalen dus niet heel betrouwbaar qua aantal dames. Hoeveel dvp zijn hier gemiddeld op een vrijdag?
Wel vreemd dan dat je het volgende in de recensie van Patrizia schrijft.Zelf heb ik eigenlijk met het huis zelf geen slechte ervaringen
Ook deze klinkt niet heel positief bij recensie van AlbinaIk heb d'r ook eenmalig bezocht. Zoals beschreven, het kwam allemaal plichtmatig over. TZ was gewoon slecht.
De week daarvoor had ik in afspraak met haar in Nordhorn maar toen voelde ze zich niet goed, ze kwam zelf bij me en zag d'r toen ook niet heel fit uit.
Een keer eerder was ze opeens halverwege de week van de website af en nog iets eerder zat ze al helemaal vol op de tijdstippen wanneer ik tijd had.
Zoals ik zei, met het huis zelf, de dames staan daar (deels) los van. Als je iets verder had gelezen, had je bijvoorbeeld gelezen dat m'n volgende ervaring met Patrizia echt een stuk beter was.Wel vreemd dan dat je het volgende in de recensie van Patrizia schrijft.
Ook deze klinkt niet heel positief bij recensie van Albina
Ik schrijf gewoon de waarheid. Een goed bezoek schrijf ik als een goed bezoek. Als ik een goed bezoek heb, maar die theke is bij ontvangst onvriendelijk schrijf ik dat ook. Ik kan ook die kleine dingetjes weglaten en schrijven dat ik een uur boek en de dame alle hoeken van het bed laat zien, maar dat is niet de werkelijkheid.
Praktijk is dat je met de dame na de kamer gaat, even aangeeft wat je wilt en na de geldovergave verlaat de dame de kamer. Meestal is de dame dan tussen de 5 a 10min weg.
Dat zag ik ook idd! En geloof ik meer dames die tegelijk op beide locaties aanwezig zijn? (Wellicht heb ik niet goed naar de datums gekeken, dat kan)Het wordt steeds vreemde.
Die lavinia die ik in juni 2021 geboekt had en bij aankomst niet aanwezig bleek te zijn.
Ze begon deze week op zondag in Nordhorn. Maandag t/m zaterdag in Rheine.
Nu heeft ze zich in 2-en gesplitst. Van 31.01.2022 - 05.02.2022 in Rheine, van 04.02.2022 - 05.02.2022 in Norhorn.
Deze lavinia met nepfoto's die overal op internet te vinden zijn lijkt een soort ghost-dvp te zijn.
Ja, dat is wel een volkomen legitieme reden om af te zeggenIk doe het nooit en reserveer eigenlijk altijd.
En niets ten nadele van @TheHitcher maar dat lijkt nogal degene te zijn met de pech/negatieve ervaringen. Zelf heb ik eigenlijk met het huis zelf geen slechte ervaringen en heb het toevallig een keer meegemaakt dat een dame afgezegd werd. Of eigenlijk deed de dame dat zelf, ze zei buikgriep oid te hebben. Dat was op een donderdagavond. Later die avond (ze zou nog twee dagen blijven) was ze ook van de website.
Om toch een goed beeld te krijgen staan van veel meiden al recensies online, zowel hier als op bv. in het duits op OWLforum.Mijn idee om op de bonnefooi te gaan is vanwege de gephotoshopte fotos, lijkt me onmogelijk om zo een goed beeld te krijgen..
Was het wel de dame van de foto's?Zou inderdaad gewoon reserveren, vandaag stond de parkeerplaats ook weer vol, dit keer met nederlandse kentekens. Heb gisteren geprobeerd een afspraak met Ola te maken, maar was niet beschikbaar op mijn gewenste tijd. Ben bij de nieuwe Diana geweest. Matige date gehad. Was voor haar de eerste keer in Duitsland. De onervarenheid kon je wel merken helaas.
Ja dat wel. Staat wel op de site dat ze 27 is, zelf zei ze 25. Ook had ze echt geen C cup. Meer B en dan super hangend, je moet er van houden.Was het wel de dame van de foto's?
Dit klinkt redelijk respectloosSteek je er een vinger in gaat ze nog wilder
Ze biedt het een en heb er netjes voor betaald. Misschien staat het er wat lomp, maar dat kan ik beter hier zijn dan op de kamer.Dit klinkt redelijk respectloos
Voor mij is het simpel. Het is een doorsnee hoerenkeet waar je een hoop geld betaalt. Dan mag je ook iets verwachten en niet bij ontvangst een onvriendelijke theke. Daarnaast, de topdames van vroeger zijn bijna allemaal verdwenen.
De nr1 alle tijden Olga in hausnr5 komt volgende week weer in de Kiekerei 100km verder, nu onder de naam Olesia: http://www.kiekerei3a.de/?page_id=27798
Olga laat al 3 jaar hausnr5 links liggen. Dan komen sommige wandelaars weer met de leugen dat ze al ruim 2 jaar gestopt was, maar dat blijkt dus helemaal niet zo te zijn. Ze heeft gewoon hausnr5 verlaten. In 2020/2021 stond ze gewoon te boek op sites in zuid-duitsland.
Hoe weet je dat zo goed? Ze werkt soms op 500km van de nederlandse grens, hou je haar constant in de gaten? Verder wat een dvp verteld kun je meestal na het rijk der fabelen verwijzen. Mooie verhaaltjes en wat complimentjes, daar betaal je ook voor.Olga was wel degelijk gestopt
We hoeven er geen "ruzie" om te maken. Ik sprak haar een paar weken geleden, zie mijn recensie en ze heeft het uitgelegd. Je constatering over het dispuut is juist, dat is de grondslag. Nu ze weer begonnen is was Kiekerei eerder dan Inna. (H5 en 2B) Zo werkt dat gewoon. Overigens verwijs je zelf naar een site (lustscouts.de) waar ook onze medewandelaars uit Duitsland haar duidelijk missen en ca. ruim 2 jaar later weer melden dat ze af en toe werkt. Daar kan je ook vaak zien waar ze wel werkt. Op dit moment en Neunkirchen. (Saarland) Dat is inderdaad een paar honderd kilometer rijden. Ik heb het er niet voor over, maar je zal verbaasd wie wel.Hoe weet je dat zo goed? Ze werkt soms op 500km van de nederlandse grens, hou je haar constant in de gaten? Verder wat een dvp verteld kun je meestal na het rijk der fabelen verwijzen. Mooie verhaaltjes en wat complimentjes, daar betaal je ook voor.
De meeste dames in hausnr5 zeggen ook dat ze even uit het oostblok komen voor weekje hausnr5 en dan weer terugreizen. Praktijk is dat ze een week erop in een ander bordeel zitten in duitsland en zo door heel duitsland hoppen van club na club.
1x op een zondag lange tijd geleden bij hausnr5 geweest toen er net nieuwe dames werden afgeleverd. Moest aan de bar wachten, want Olga liep uit en zat tussen een groep oostblok pooiers waar er geen enkele duits sprak en voelde mij totaal niet op mijn gemak. De eigenaresse sprak gewoon mee in dat oostbloktaaltje en was meer ja en amen tegen deze heerschappen. Iets later toen ze hun drankjes ophadden liepen ze na de hal, de eigenaresse zat alleen maar op de monitor te checken en zag ze daar in de hal op de monitor in mooie pooierbakken instappen.
Het wereldje achter dit soort clubs is simpelweg hetzelfde als in de rosse buurten, alleen de meeste momenten als je haast de enige bezoeker bent in hausnr5 valt je dit niet op.
Ook een keer een dame bezocht in hausnr5 en na de actie nog kort nagekletst. Op wat vragen wist ze geeneens waar ze zich bevond, verder dan vlak bij nederlandse grens kwam ze niet. Ze vertelde dat hausnr5/hausn2b halverwege een pand heeft waar de dames de hele week overnachten. Op de vraag hoe haar vervoer was antwoordde ze niet.
Wat ik alleen weet was toen in 2016/2017 Olga alleen nog in hausnr5 werkte en niet meer in de kiekerei. Vroeg waarom en Olga zei dat de eigenaar van hausnr5 een probleem had met de eigenaar van de kiekerei en Olga moest kiezen tussen 1 van 2 clubs. Toen heeft ze voor hausnr5 gekozen.
Waarschijnlijk nu andersom. Olga was het zogenaamde kijkcijferkanon en dat leid tot clubruzies in dit wereldje.
Ben er net geweest. Kon me niet inhouden. Ik kende haar al bleek en ze heeft dus niet heel veel indruk gemaakt de eerste keer. Ik schrijf later even van me af over Carla.Iemand bekend met de Roemeense schoonheid Carla? Brunette met bruine ogen en op de foto een model om van te watertanden.
Iedereen breekt momenteel met de russen.de groepen die met busjes rondgaan. Het zal je wel niet verassen dat de "bazen" van de groepen Russisch spreken.
Er is een rechtstreekse treinverbinding Amsterdam-RheineVeel meiden zijn natuurlijk ook van buiten Rusland. Ook Carla (Roemenië) is van buiten Rusland die op eigen vervoer hier kwam. Ze zijn geland op Schiphol (samen met Carmen) wat me opzich verbaasde. Maar goed.....
Dus dat Rusland donderdag zomaar een soeverein land binnenvalt en burgers vermoord interesseert je niets? Als jij je lul maar in een hoer kunt stoppen.Bovendien, deze dames zaten hier begin van de week al, ze halverwege de week terug sturen zou vreemd zijn.
Alsof een Russische dame daar wat aan kan doen.Dus dat Rusland donderdag zomaar een soeverein land binnenvalt en burgers vermoord interesseert je niets? Als jij je lul maar in een hoer kunt stoppen.
Als hausnr5 een luxe club had willen zijn wat ze pretenderen hadden ze per direct die russische hoer op donderdag na huis moeten sturen.
En blijkbaar heb je ook onze berichten niet gelezen dat de "bazen" achter vele dames hier ook russisch zijn.
Ik ben met stomheid geslagen door je bericht.