Nou @Miss Tiffany, op naar de volgende zou ik zeggen!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZelden zoveel zever en fout (dom gatachterlijk) mannelijk gedoe gelezen. Op alle verdere quatch reageer ik niet, ik kan dat echt mentaal niet aan....Is niet erg dat je de waarheid niet aankan, meeste vrouwen kunnen tegen de waarheid, daarom liegen mannen tegen vrouwen. Ik heb niet gezegd dat mannen er fysiekelijk aantrekkelijker uitzien als ze ouder worden, maar je weet wel beetje waarom vrouwen mannen die ouder zijn dan zij aantrekkelijker vinden. Buiten het geld vinden vrouwen belangrijk dat een man meer levenservaring heeft dan haar. Het gaat hier niet om neuken, meeste mannen neuken bijna alles. Dus meeste wat je hier zegt, zegt weinig.
Vrouwen zoeken meestal geen gelijkwaardige partner en willen een man die beter is dan zij.
Meeste jonge vrouwen staan hoger op de sociale ladder dan meeste jonge mannen. De meeste vrouwen zijn hypergaam. Beroemdheden zoals voetballers, artiesten etc die lelijk zijn krijgen aandacht van veel vrouwen. als je aan vrouwen vraagt: wat zij het belangrijkst vinden in een man: persoonlijkheid, uiterlijk of status/geld? de meesten van hen zullen persoonlijkheid zeggen, maar ze willen de man niet eens leren kennen als hij niet aantrekkelijk genoeg is of als ze weten dat hij niet genoeg geld/inkomen/status heeft.
Uit een Tinder-onderzoek in Nederland bleek dat mannen met een masterdiploma 90% meer matches kregen dan mannen met een bachelordiploma. Vrouwen vinden minder dan 5% van de mannen fysiekelijk aantrekkelijk.
Meer dan 70% van de studenten aan de hogescholen zijn vrouwen. De meeste mannen die van hoge scholen afstuderen, willen de vrouwen niet die van hoge scholen afstuderen, omdat ze de dingen missen die meeste mannen aantrekkelijk vinden in vrouwen. Dut was gebeurt er? Zulke vrouwen worden single, depressief of zitten in een relatie met een man die niet haar eerste keuze was, sommige gaan zelfs voor een man die zij niet eens willen en hopen dat het ze gelukkig zal maken, wat meestal niet lukt natuurlijk. Want als ze met mannen zijn geweest die veel beter waren dan hun huidige man zullen ze zeker niet gelukkig zijn.
Als een oorlog ooit komt, piepen vrouwen wel anders. We hebben gezien hoe vrouwen in Oekraïne en Rusland die gingen vluchten uit hun land, terwijl hun mannen vechten en dood gingen, gingen de vrouwen achter mannen in andere landen aan. We hebben Nederlandse vrouwen gezien tijdens 2e wereldoorlog, ze hadden affairs met Duitse soldaten. Goed dat zulke vrouwen ook beschaamd werden toen voor wat ze hadden gedaan.
Mannen vechten aan het front, Israëlische vrouwelijke soldaten maken tiktoks. Zijn er vrouwelijke soldaten die zijn dood gegaan? Ja, maar veel meer mannen zijn dood gegaan, terwijl bijna iedereen daar moet dienen. 34% van de Israëlische soldaten zijn vrouwen maar minder dan 5% van de soldaten die doodgaan zijn vrouwen.
Oops sorry dan was het vast Rob, 3dubbel B cup. Vandaar zijn "Tiffany jij accepteerd mijn prachtig schrijven niet" reactieMaar je quote de verkeerde, ik was dat niet die dat zei.
Schrödingers alpha mannen in deze draad:
IK heb geen probleem met gelijkheid tussen mannen en vrouwen. Ik ben er 100% voor.Het probleem met feminisme is ook dat ze zich niet verantwoordelijk voelen voor de gevolgen van hun ideeën en daaruit voortvloeiende acties.
Elke man die klaagt moet niet zo een watje zijn en is een Andrew Tate aanhanger.
Ondertussen gaan steeds meer jonge mensen en vooral vrouwen er mentaal aan onder door.
Mental health has worsened among young people
In 2021, 18 percent of Dutch young people aged 12 to 24 were mentally unhealthy. This was still 11 percent in 2019 and 2020.www.cbs.nl
Feminisme en vrouwen moeten eens goed in de spiegel kijken. Deze periode in de geschiedenis is voor vrouwen het beste ooit. En dan lukt het nog niet om gelukkig te zijn.
Vrouwen moeten dat probleem niet alleen oplossen. Net zoals mannen ook hun problemen niet alleen kunnen oplossen.
Dus ff feministes en de extreme red pill types weg halen uit de samenleving en dan wordt het weer een stuk leuker.
Er moet ruimte zijn voor mensen om te doen wat hen gelukkig maakt. Maar wel binnen de regels dat anderen er niet ongelukkig door worden.Er moet gewoon gelijkheid zijn niets meer niets minder.
Wat zijn de regels. Want ik heb het gevoel moest ik kunnen vertellen dat ik een trio met 2 vrouwen zou gedaan hebben. Dat ik een schouder klop krijg goed gedaan man. Maar die 2 vrouwen of een vrouw die een trio met 2 mannen doet zijn dan meteen sletten. Waar zit het verschil dan?Er moet ruimte zijn voor mensen om te doen wat hen gelukkig maakt. Maar wel binnen de regels dat anderen er niet ongelukkig door worden.
Modern Feminisme is alleen maar bezig mannen te kleineren en op achterstand te zetten.
Dat ze daarmee ook vrouwen onderuit halen maakt zo een feministe dan totaal niet uit.
Maar vrouwen moeten ook eens zelf onderzoek gaan doen. Maar misschien eens andere raadgevers nemen want zo gaan ze het echt niet redden.
En dan blijkt dat een gezin met twee ouders die beide voor hun kinderen zorgen, een gemeenschap die zijn leden ondersteund en lange termijn doelen in je leven best wel te helpen.
En misschien geeft Moeder Natuur ook wat hints....
En hier komt dat punt van gelijkheid naar voren.Want ik heb het gevoel moest ik kunnen vertellen dat ik een trio met 2 vrouwen zou gedaan hebben
Met het extreme feminsme heb ik ook een probleem. Want er zijn er die de mannen willen onderdrukken.
Er moet gewoon gelijkheid zijn niets meer niets minder.
Er moet ruimte zijn voor mensen om te doen wat hen gelukkig maakt. Maar wel binnen de regels dat anderen er niet ongelukkig door worden.
Modern Feminisme is alleen maar bezig mannen te kleineren en op achterstand te zetten.
Dat ze daarmee ook vrouwen onderuit halen maakt zo een feministe dan totaal niet uit.
Maar vrouwen moeten ook eens zelf onderzoek gaan doen. Maar misschien eens andere raadgevers nemen want zo gaan ze het echt niet redden.
En daarom zitten ook zoveel meer vrouwen met zichzelf in de knoop dan ooitJullie hoeven echt geen zorgen te maken over feminisme, meeste vrouwen zijn echt niet actief bezig met feminisme
En daarom zitten ook zoveel meer vrouwen met zichzelf in de knoop dan ooit
Dit heeft meer met praktische zaken te maken.En zijn de geboortecijfers dramatisch.
Dat zijn ook geen echte feministen..Dat zijn de bekende mensen met veel te grote bek. Die eigen frustraties vertalen naar een bepaald ideaal zoals feminisme maar daar mijlenver vandaan staan..Modern Feminisme is alleen maar bezig mannen te kleineren en op achterstand te zetten.
Naar mijn idee, zal elk mens het erover eens zijn dat elk geboren kind het best uit is in een stabiel gezin met twee ouders.En dan blijkt dat een gezin met twee ouders die beide voor hun kinderen zorgen, een gemeenschap die zijn leden ondersteund en lange termijn doelen in je leven best wel te helpen.
En misschien geeft Moeder Natuur ook wat hints
Dit komt voornamelijk omdat toch veel aantrekkelijke mannen blijven hangen in het "peter pan syndroom"..Ondertussen gaan steeds meer jonge mensen en vooral vrouwen er mentaal aan onder door.
Voor mijn gevoel ben je als serieuze dame beter af met een heer die af en toe wandeld, dan een casanova die overal gratis zijn zaad doneert..
Ik heb geen probleem met feminisme. En zeker niet met het na streven van gelijkenis tussen mannen en vrouwen. Waar ik wel een probleem mee heb is wanneer feminisme misbrukt wordt als wapen. Om hun voordeel er uit te halen of hun carrière vooruit te drijven.Dat zijn ook geen echte feministen..Dat zijn de bekende mensen met veel te grote bek. Die eigen frustraties vertalen naar een bepaald ideaal zoals feminisme maar daar mijlenver vandaan staan..
Dat is een feit. En west-europa is het wel redelijk goed denk ik voor vrouwen. De over grote meerderheid van de mannen hebben ook geen probleem hebben met gelijkstemming tussen mannen en vrouwen.Een goede uitkomst van feminisme en vrouwen rechten, is dat vrouwen ook niet in een benarde situatie hoeven te blijven. Vroeger waren wellicht meer gezinnen bij elkaar maar tegen welke prijs?
Mishandeling, sociale controlle dergelijke zijn nog steeds een belangrijke factor van "bij elkaar blijven" in landen waar de vrouwen weinig tot geen rechten hebben.
Of zelfs ook binnen Europa, waar dmv religie een zware sociale controlle de scepter zwaait..
Hoewel een groot component je eigen persoonlijke ervaringen uit het verleden zijn, denk ik dat een flink deel te wijten is aan hoe de wereld tegenwoordig werkt.Veel mensen durven amper nog verliefd te worden. Ik hoor dit behoorlijk vaak en moet zeggen dat ik zelf ook wel bepaalde angst heb voor verliefdheid.
Veel mensen durven amper nog verliefd te worden. Ik hoor dit behoorlijk vaak en moet zeggen dat ik zelf ook wel bepaalde angst heb voor verliefdheid.
Ja dat zijn ook 2 dingetjes inderdaad.Ik ben geneigd om te zeggen dat ik al blij ben als ik een vrouw vind waar ik geen SOA van krijg en die definitief en 100% geen kinderwens heeft.
Ik ben al blij als ik een vrouw vind die haar scheiding een plek gegeven heeft, geen gestoord ouderschapsplan heeft, niet in de schulden zit en een normale baan heeft.Ik ben geneigd om te zeggen dat ik al blij ben als ik een vrouw vind waar ik geen SOA van krijg en die definitief en 100% geen kinderwens heeft.
Ik heb de laatste jaren meer en meer mannen vs vrouwen is. Dan samen te werken. Ik denk dat het vooral komt omdat er enorm veralgemeend wordt. Bv: alle mannen/vrouwen zijn het zelfde. Mijn ex of die crush heeft mij zwaar gekwetst, slecht behandeld etc. Een andere vrouw/man kan of gaat dit ook doen. Vaker word er van uit gehaan gaat dit ook doen.Misschien ligt de kern ook wel in "angst voor afwijzing"?
Veel mensen durven amper nog verliefd te worden. Ik hoor dit behoorlijk vaak en moet zeggen dat ik zelf ook wel bepaalde angst heb voor verliefdheid.
De andere groep mannen die wel ook mee doet in het huishouden. Eten maken, de kinderen etc. Die zeggen het is team workFeminisme draagt er wel aan bij dat je als vrouw op je eigen benen durft te staan, ook financieel je eigen boontjes kunt doppen en een diploma op zak hebt.
De verwende cultuur en princess treatment, waaronder de verwachting dat de man binnen de relatie alles betaald, is heel ver weg vh feminisme. Is eigenlijk gewoon patriarchal...
En dat gezegd hebbende, valt het mij dus op dat een groep mannen juist wel zo een vrouw wilt: Een vrouw die luisterd, die zakgeld krijgt, kinderen verzorgd, huishouden doet, mooi, altijd vrolijk, eerzaam en verder weinig vragen stelt.
Vrouwen hebben noden vaak achteruit gezet dat is waar. De vraag is soms wel . Is het door onderdrukking of doet ze het uit haar zelf?Maar ja, zo een vrouw zet wel 9 vd 10 keer haar eigen verlangens ad kant, tegen de midlife wordt ze moody en heeft ze uit teleurstelling ook weinig zin meer in sex..
Een sterke vrouw gooit het roer om, soms al eerder dan de 40. Gaat naar de gym, gaat toch nog voor een carrière, verzorgt haarzelf goed. Maar die vrouw verwacht hetzelfde van haar partner.
Blijf je dan achter, komt er alsnog een scheiding aan.
De mogelijkheid om niet te blijven hangen was er altijd al toch in mijn levens tijd. (28 jaar) ik ken een vrouw dat al jaren weg wil van haar man. De reden waarom ze blijft hangen is niet financieel of de kinderen. Maar omdat ze in haar hoofd gestoken heeft dat haar man met alles aan de haal gaat omdat hij volgens haar "slimmer"is en meer de weg weet.Femisme geeft vrouwen een keuze om niet te hoeven blijven hangen in iets dat niet meer werkt.