Alsjeblieft niet!
Als ik mijn leven had moeten leiden naar wat 'maatschappelijk aanvaardbaar' is, dan had ik heel wat leuke dingen niet gedaan/gemist.
Dit nog los van het feit dat 'maatschappelijk aanvaardbaar' fluïde is, naar gelang van wat de spreker op dat moment goed uitkomt.
Daar ga ik mijn oren niet naar laten hangen. Ik maak liever mijn eigen afwegingen.
Zelf ben ik niet perse van de hele jonge vrouwen, maar als het allemaal vrijwillig is, zou ik zeggen: lekker gaan met die banaan.
Vorige maand heb ik mijn benzine zuipende Alfa ingeruild voor een elektrisch hok. Mede omdat ik de afgunstige/hatelijke/etc opmerkingen beu was. Nu al spijt als haren op mijn hoofd. Ik heb voorlopig wel even genoeg 'maatschappelijk aanvaardbaar' gedaan!
zal een kouwe dag in de hel zijn ,als ik vanwege een ander ging leven 'zoals heurt'..
en never nooit dat ik daarom mijn 540i met V8 opruim voor zo'n laptop op wielen..
nog niet misschien..of mijn 2010 Transporter zonder ecoshit voor een elektrische..(milieuzone my ass,kom ik toch niet)
of mijn Agusta voor een Pan European omdat dat volgens de 'samenleving' beter bij mijn leeftijd past..
of trouwen of samenwonen ,omdat elke vent dat behoort te doen..
newsflash..;ik ben niet elke vent..
en heb ik zin in een meid van 23?..
dan ga ik er heen..
dan doe ik dus eigenlijk wat 85% van mannen ook zou willen..maar niet durft te zeggen..
vroeger kalenders van Würth ,of olie en poetsmiddelen/banden/die vol meiden stonden met die leeftijdscategorie ..
laten we elkaar nou niet voor de gek houden..
maar als er ergens iets is waar ik een hekel aan heb ,is het wel in een hokje geduwd worden..
degene die jou duwt ,doet in de regel nou net waar hij zelf het meeste zin of belang bij heeft..