Hanteren jullie een leeftijdsgrens?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dus als je een jonge dame bezoekt, ga je een risico nemen?
Ze kan ook bepaalde gegevens afdekken.
En gelijk oversteken zou eventueel alleen kunnen als de klant ook heel jong is.
Je hebt natuurlijk gelijk. In het zwaar gereguleerde NL zou een vergunde DVP een mooi pasje van de gemeente met foto en geboortedatum kunnen tonen. Leuk item voor de komende gemeenteraadsverkiezingen in Den Haag😉

Je hebt natuurlijk gelijk. In het zwaar gereguleerde NL zou een vergunde DVP een mooi pasje van de gemeente met foto en geboortedatum kunnen tonen. Leuk item voor de komende gemeenteraadsverkiezingen in Den Haag😉
In het gereguleerde Nederland is het al zo dat alle vergunde dames ERGENS in de procedure een document met geboortedatum moeten tonen voordat ze aan de slag mogen.

Are there still people who use an age limit when they go to a DVP?
I use the following rule:
  • Not younger than my eldest child
  • Not older than my wife
Although I have to admit that the first line is starting to become a problem with those young fresh new DVPs coming onto the market😋
Yes, some people still use age limits as a personal rule for DVPs, just like you said. Your approach makes sense.

Trouwens... erg lekker als zij dan haar speeltje op haar klit zet... terwijl je haar in doggy neemt! (en dit ongeacht haar leeftijd!)
dat ga ik vanavond gelijk eens uitproberen. Het klinkt wel spannend, ik heb nog wel een paar speeltjes in mijn nachtkastje liggen van een ex, die zijn al een tijdje niet gebruikt.

Laatst bewerkt:
Blijkbaar nooit biologieles gehad op school!
Dit kunstje herhaal je gegarandeerd met 80 jaar niet meer. Ook niet met een 22-jarige! Golf na golf wordt druppel na druppel!
Grote kans dat je gelijk hebt, maar uitzonderingen bevestigen de regel. Ik heb het verhaal van ene van 94 die er nog stevig tegenaan kon. Zonder problemen. Was wel net voor de coronatijd. Misschien overleefde hij dat niet.

Alsjeblieft niet!
Als ik mijn leven had moeten leiden naar wat 'maatschappelijk aanvaardbaar' is, dan had ik heel wat leuke dingen niet gedaan/gemist.
Dit nog los van het feit dat 'maatschappelijk aanvaardbaar' fluïde is, naar gelang van wat de spreker op dat moment goed uitkomt.
Daar ga ik mijn oren niet naar laten hangen. Ik maak liever mijn eigen afwegingen.
Zelf ben ik niet perse van de hele jonge vrouwen, maar als het allemaal vrijwillig is, zou ik zeggen: lekker gaan met die banaan.

Vorige maand heb ik mijn benzine zuipende Alfa ingeruild voor een elektrisch hok. Mede omdat ik de afgunstige/hatelijke/etc opmerkingen beu was. Nu al spijt als haren op mijn hoofd. Ik heb voorlopig wel even genoeg 'maatschappelijk aanvaardbaar' gedaan!
zal een kouwe dag in de hel zijn ,als ik vanwege een ander ging leven 'zoals heurt'..
en never nooit dat ik daarom mijn 540i met V8 opruim voor zo'n laptop op wielen..
nog niet misschien..of mijn 2010 Transporter zonder ecoshit voor een elektrische..(milieuzone my ass,kom ik toch niet)
of mijn Agusta voor een Pan European omdat dat volgens de 'samenleving' beter bij mijn leeftijd past..
of trouwen of samenwonen ,omdat elke vent dat behoort te doen..
newsflash..;ik ben niet elke vent..
en heb ik zin in een meid van 23?..
dan ga ik er heen..
dan doe ik dus eigenlijk wat 85% van mannen ook zou willen..maar niet durft te zeggen..
vroeger kalenders van Würth ,of olie en poetsmiddelen/banden/die vol meiden stonden met die leeftijdscategorie ..
laten we elkaar nou niet voor de gek houden..
maar als er ergens iets is waar ik een hekel aan heb ,is het wel in een hokje geduwd worden..
degene die jou duwt ,doet in de regel nou net waar hij zelf het meeste zin of belang bij heeft..

We doen hier net of iedereen maar in een hokje geduwd wordt.
Dat idee zit vooral in je eigen hoofd hoor.

Slachtofferrol to the max.

Of je trekt je er niks van aan en doet oprecht waar je zin in hebt (zonder te mauwen), of je loopt de hele dag te kankeren hier dat 'de mensheid' het zo slecht met je voorheeft.

Pick your favorite.

Ik rij graag batterij en neuk alles wat los en vast zit qua 20+ en 40-.
Zolang ze er maar uitziet als een prinses en haar vetkwabben aan de buurvrouw heeft gedoneerd. 😜 🤩

zal een kouwe dag in de hel zijn ,als ik vanwege een ander ging leven 'zoals heurt'..
en never nooit dat ik daarom mijn 540i met V8 opruim voor zo'n laptop op wielen..
Je hebt gelijk.
Maak je geen zorgen, het ging hier om mijn daily. Hier in Italie heb ik ook wat leuks staan en die gaat never nooit meer weg, een beetje hetzelfde verhaal als jouw 540
Ik reed de Alfa (godzijdank) zakelijk op Zwitsers kenteken, maar dan nog is 4500 liter superplus per jaar best gortig en die bijtelling werd ik ook zat van, om te zwijgen van de onderhoudsfactuur - een Alfa van 5 jaar oud met 150k op de teller rijd je niet altijd voor je lol.
Daarnaast: ik wilde perse een gave opdracht binnenhalen voor een bedrijf dat zich als bijzonder duurzaam presenteert, maar er werden in de board al vragen gesteld over die externe consultant met die 'asobak'.
Dus afscheid genomen met pijn in het hart.

Je hebt wàt? :oops:

Wat een gemis...
I know...

Anyway genoeg WOKE-toestanden voorlopig voor mij, minder brandstofkosten = meer geld voor die andere hobby (y)

Nu nog (dagelijks?) rondrijden met zo'n Alfa van de jaren '80?
Da's een lopende rekening!
Liefde kost nu eenmaal geld en een Alfa rij je met je hart.
als het een Alfasudje is..dan gaat dat probleem.vanzelf over..
die is er van de 1 op de andere dag ineens niet meer
De Sudjes die er nu nog zijn, zijn ook een leeftijdsgrens gepasseerd en waar vrouwen uit die "bouwjaren" nogal eens verwaarloosd worden, krijgen de Alfa's intussen veel aandacht. (soms tot ergernis van de vrouwen van de eigenaren..)

Ik ben zelf 60 maar voor mij is het niet alleen een kwestie van. Ik bedoel mijn ondergrens is 18 jr. maar daarbij moet ik er wel voor mezelf van overtuigd zijn dat ze voor zichzelf werkt en niet gedwongen wordt, een bovengrens heb ik voor mezelf nooit gedefinieerd, hangt meer van het uiterlijk af maar zal in praktijk als de dame er voor haar leeftijd nog goed uit ziet max. 65jr. schat ik.

Ik stond ooit achter een moeder en dochter in de rij bij de douane. Ik schatte de dochter op begin twintig en de moeder op half veertig. Ik dacht....fuck...die wil ik allebei wel doen.

Dus dat is nu een beetje mijn leeftijd bracket half twintig tot half veertig alhoewel dat iets omhoog schuift naarmate ik zelf ouder wordt.

Gelijk heb je, maar die jonge meiden die geen problemen hebben willen wel een pakketje €€€ zien en anders sta je in no time buiten met je grijze snor!
Dat ze geld vragen heeft niets te maken met de leeftijd van hun cliënten, maar alles met het feit dat ze sekswerk doen. En sekswerk is nu eenmaal niet gratis.
Ook als je eruitziet als een jonge god, sta je zo weer buiten als je niet betaalt.

Er zijn genoeg seksfeesten waar jonge vrouwen vrijwillig met oudere mannen neuken, en daar betalen ze soms zelfs zelf voor. Dat laat wel zien dat ze oudere mannen vaak helemaal geen probleem vinden.

Ik denk dan ook niet dat we hoeven te gaan invullen of een jonge DVP wel of niet met een oudere man wil zijn. Als ze daar geen interesse in heeft, zal ze dat echt wel aangeven. En als je twijfelt, kun je het gewoon vragen.

Sommige jonge dames vermelden op hun website of in hun advertentie zelfs expliciet dat mannen van 65+ welkom zijn. Dan weet je zeker dat je daar gewoon welkom bent.

Ik vind het heerlijk om 18 jarige meiden te neuken, ook al ben ik 2,5 keer hun leeftijd.
Hè hè weer terug bij het topic .hier voor was voor auto visie
Gelijk heb je, maar die jonge meiden die geen problemen hebben willen wel een pakketje €€€ zien en anders sta je in no time buiten met je grijze snor!
Bij de andere dames is het ook niet graties die willen ook 💶💴💰zien anders gebeurt er ook niks

Ik ben zelf 60 maar voor mij is het niet alleen een kwestie van. Ik bedoel mijn ondergrens is 18 jr. maar daarbij moet ik er wel voor mezelf van overtuigd zijn dat ze voor zichzelf werkt en niet gedwongen wordt, een bovengrens heb ik voor mezelf nooit gedefinieerd, hangt meer van het uiterlijk af maar zal in praktijk als de dame er voor haar leeftijd nog goed uit ziet max. 65jr. schat ik.
Maar dames van jouw eigen leeftijd zijn toch ook wel zonder betaling te krijgen?

Terug
Bovenaan Onderaan