Hanteren jullie een leeftijdsgrens?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb niet bedoeld een beschuldiging te doen en voel me al helemaal niet beter dan wie dan ook.
Ik voel me wel soms ongemakkelijk met wat ik zie.
En daar zit ongetwijfeld ook wat hypocrisie in.

Ik snap je commentaar. Die 18+ opmerking is ongegrond.
Maar gevraagd naar of ik een leeftijdsgrens hanteer, blijf ik erbij dat ik me ongemakkelijk voel als de dame al te veel nog een meisje is.
Liever een moederlijke vrouw voor mij.
Niet naar site kijken van de mooiste 18+ ,heb je ook geen slecht gevoel ,al die foto's die hier verschijnen zijn van een legale site ,anders hadden ze allang ingegrepen

Ik ga het liefst naar een dame van 40+, maar dan wel graag nog een beetje strak figuur. Zijn meestal niet zo gehaast en wat rustiger. Alleen..... Lastig om te vinden, ten minste wel en Noordoost Nederland.
Zelf ben ik ook de jongste niet meer en het voelt niet goed als ik met en jonge meid ga die mijn dochter had kunnen zijn.

Ik ga het liefst naar een dame van 40+, maar dan wel graag nog een beetje strak figuur. Zijn meestal niet zo gehaast en wat rustiger. Alleen..... Lastig om te vinden, ten minste wel en Noordoost Nederland.
Zelf ben ik ook de jongste niet meer en het voelt niet goed als ik met en jonge meid ga die mijn dochter had kunnen zijn.
Nu... ik weet hoeveel dochters ik heb... Die andere meiden zijn dus niet mijn dochter! Problem solved!

Helemaal eens, mijn dochter is 40 jaar en daar ligt ook mijn grens. En ik ben zelden teleurgesteld door de 40+ dames. Integendeel!

De eerste keer dat me dit verhaal werd voorgeschoteld had ik het bij het juiste eind, maar je moest eens weten hoeveel mensen de plank misslaan:

Ik meen dat er ook nog een variant bestaat waarbij de vader zelf zwaargewond raakt en in staat is om zijn zoon nog naar het hospitaal te brengen.
Haha, lekker woke, maar wel leuk 😜
Ik ben nog een stuk ouder maar hou van 21+ en heb daar geen slecht geweten over ,kies meestal voor 30+ voor de ervaring ,en de gesprekken met jonge dames is moeilijker omdat interessen te veel scheelt
Dat heb ik ook. Het moet toch enigzins een beetje natuurlijk aanvoelen.
Bij mij denken ze steeds dat ik veel jonger ben dan 30 jaar door mijn babyface, vaak zeggen van jij ziet er zo jong uit ben je wel echt 30? En wijzen mij vaak af omdat ze twijfelen aan de leeftijd
Zelfs om sigaretten te halen in de winkel moet ik mijn identiteitsbewijs bovenhalen omdat ze denken dat ik minderjarig ben, dat is het nadeel aan jonge looks, ik word als kind aanzien terwijl ik al 30 ben☹️
Geen probleem toch. Je hebt nog tij zat om oud te zijn.

Ik zou zeggen; maak er een verdienmodel van. Animo genoeg volgens mij. 😜

Laatst bewerkt:
Bij mij denken ze steeds dat ik veel jonger ben dan 30 jaar door mijn babyface, vaak zeggen van jij ziet er zo jong uit ben je wel echt 30? En wijzen mij vaak af omdat ze twijfelen aan de leeftijd
Zelfs om sigaretten te halen in de winkel moet ik mijn identiteitsbewijs bovenhalen omdat ze denken dat ik minderjarig ben, dat is het nadeel aan jonge looks, ik word als kind aanzien terwijl ik al 30 ben☹️
Ben ondertussen 41 en ze schatten mij een jaar of 33 😃

Mijn voorkeur is een vrouw tussen de 30 en 40 jaar. Maar als de klik er is ......
Op Badoo wel 1 misser gehad. Een meid die vertelde 20 jaar te zijn en aan de pil. Achteraf bleek ze 17 te zijn en niet aan de
Mijn voorkeur is een vrouw tussen de 30 en 40 jaar. Maar als de klik er is ......
Op Badoo wel 1 misser gehad. Een meid die vertelde 20 jaar te zijn en aan de pil. Achteraf bleek ze 17 te zijn en niet aan de pil.
🫢goed afgelopen Marc Marc Marc .geen pappa geworden dat is schrikken er na 😱heb je wel even een raar gevoel aan overgehouden ,door zo'n domme meid kan je mooi in de problemen komen (heb te snel gereageerd ik lees dat het goed gekomen is )

Terug
Bovenaan Onderaan