Deze week, terug eens afgesproken met Hanne .
Deze keer in de Trianon in Gent voor 1H . Voor mij de eerste keer ik daar naar toe ben geweest ,Hanne had de kamer gereserveerd op haar echte naam. We hadden afgesproken dat zij een seintje ging geven , wanneer ik kon vertrekken want ze had nog wat werk te doen , ze vroeg aan mij hoe lang het rijden was voor mij , +- 45 min moest ik rijden ik kreeg een een vriendelijke sms , dat ik gerust kon aan zetten naar Gent en haar een smsje moest sturen als ik er was, ze was reeds onderweg . Toen ik om 19.45 H ter terplaatse was en het hotel had betaald , Kwam Hanne na 10 min de kamer binnen gewandeld het was een leuk terug zien , eens gebeld naar de room service , allebij iets besteld. En Zoals vermeld op redlights hebben we zeker een 15 tal minuten gesproken en ondertussen gekust ... Dan , vroeg ze ben jij al onder de douche geweest sprak me aan met mijn naam , Ik zeg nog niet hier, ga jij maar eerst ik ben eerst onder de douche geweest zalig, warm water , ik was klaar zei ze me leg je ondertussen in bed leg je op je buik ik kom straks dan is Hanne vlug nog onder de douche gegaan en nog zonder ik het besefte kreeg ik de beste body op body massage, wat kan zij masseren zeg ,ondertussen bleven we spreken en genieten van elkaars aanwezigheid , ik mocht me draaien, ik kreeg ook een lekkere massage beneden toen vroeg ik haar of ze graag beneden werd verwend, jazeker maar ik ben daar zeer gevoelig dus ik was zeer, respectvol en voorzichtig en ze genoot en dat vind ik enorm belangrijk ,we hadden dan nadien nog allebei zeer hevige en lekkere seks en hebben nadien, nog wat na gesproken in bed gekust en geknuffeld binnenkort kijken ,we om een een sauna bezoek te maken samen Hanne is een leuke spontane meid die tevens het jammer vond hoe ik werd behandeld door mede "collega's" prijs is prijs ik betaal graag deze prijs aan Hanne want ik heb een enorm goed en warm gevoel bij haar tevens onze date heeft langer geduurd dan 1h ... Ik was 1H15 bij haar en 1h20 was ik in mijn camionette. en wie stond er nog te wachten in haar camionette met haar raam open Hanne voor mij nog een Kus te geven voor ze vertrok dusja behandel Hanne met respect en je krijgt respect terug ! Ook hoog gevallen vrouw .. ster allures zijn in het hoofd gestegen enz wat ik hier al gelezen heb, echt crazy dat klopt niet een dikke nek zou niet met haar kont staan zwaaien op TikTok , en zeggen dat ze uit haar gat stinkt of anders ze is wie ze is en dat ik een toffe vrouw die graag plezier maakt.