Wel verouderd, moet ik zeggen. Verschil met de foto's waarmee ze nog adverteert, is groot.Speelt mee in een filmpke op kimholland https://www.kimholland.nl/nieuw-gezicht-milf-kim-is-helemaal-klaar-met-taboes-rond-sex-6686.html
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWel verouderd, moet ik zeggen. Verschil met de foto's waarmee ze nog adverteert, is groot.Speelt mee in een filmpke op kimholland https://www.kimholland.nl/nieuw-gezicht-milf-kim-is-helemaal-klaar-met-taboes-rond-sex-6686.html
Mea culpa, noem het een jeugd zonde dat ik haar nog eens wou zien.Allé, je was toch voldoende gewaarschuwd door de recensies hierboven, en toch spreek je nog met haar af !? Er zijn toch altijd van die ezels in de wereld waardoor de dames zich niets aantrekken van de negatieve commentaren en toch verder kunnen incasseren !
Ik heb haar in verleden 2x geboekt. Eerste maal op hotel in suite in Oostkamp en dat was super goeie date (4j geleden) en dan eens bij haar thuis (2j geleden) was toen veel minde. Maar nzc doe ze toch niet? Nooit ter sprake gekomen zelfsBabbelen kan ze inderdaad goed kost je ook 5€ per minuut en de massage trekt op niks de minuten die nog overblijven om van bil te gaan kosten je 30€ per minuut.
En er mag soms iets meer??
Ze doet dus ook al nzc
Zal wel uit noodzaak zijn als ze haar kot wil renoveren naar haar willetje. De bouwvakkers die er gaan werken zullen op hun goede moeten zijn!!!
Ik zou wel opletten van die Hannah Is zo vals en kan zo verschrikkelijk liegen en bedriegen.
Misschien ben je niet veel gewoonAltijd dat bashen, smaken verschillen gewoon, en als ze jou niet interesseert of bevalt, dan ga je toch gewoon niet meer?
10 jaar terug was het mijn vaste dame was toen 200 voor 1 uurtje hou lang kan een dame vallen echt triestig.Ze is weer jonger geworden ... is nu 29
Toch echt wel zielig ....Hannah Gold (30 jaar)
Het profiel van Hannah Gold (30 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32468598209.www.redlights.be
Ofwel zou ze iedere minuut beter moeten besteden of zelfs tijd toevoegen. Ze zou meer "inkomsten" hebben . Misschien is ze te dom om dat te snappen, ofwel zijn er genoeg dommeriken die ondanks de negatieve postings er nog altijd in lopen.Ze is ook .... jaar in plaats van 29 jaar zou beter wat minder vragen voor 1 uur.
Ik gok op dat laatste ...Ofwel zou ze iedere minuut beter moeten besteden of zelfs tijd toevoegen. Ze zou meer "inkomsten" hebben . Misschien is ze te dom om dat te snappen, ofwel zijn er genoeg dommeriken die ondanks de negatieve postings er nog altijd in lopen.
Ik had ook ooit eens afgesproken met 'Sensual Maya' maar helaas liet ze (op een correcte manier) ervoor weten dat er iets tussengekomen was.Toen ze nog sensual maya was ook mee afgesproken was top, de laatste reviews zijn weinig belovend, jammer
Laat je zeker niet verleiden door dat snoetje, zal weggesmeten geld zijn. Haar service is echt ondermaats voor 300€ voor een uur privé dan nog wel. Je krijgt hoogstens 15 min om haar aan te raken en je ding te doen. De rest van de tijd rekt ze door wat te drinken dan mag je jezelf alleen gaan douchen en dan gaat ze zich zelf douchen. Samen kan het nietIk had ook ooit eens afgesproken met 'Sensual Maya' maar helaas liet ze (op een correcte manier) ervoor weten dat er iets tussengekomen was.
Spijtig dat ze nu de moeite niet meer waard is (qua service) want ik vind haar nog steeds een heel knap snoetje hebben.
Wás ! Ooit !Zo te lezen was Hannah ooit wél goed en was haar prijs "markt conform".
Wás een knappe lady ! De tand des tijds heeft er ook al in gebeten. Maar ze blijft een knappe lady, omdat ze foto's van 15 jaar geleden blijft gebruiken. Als ze met nieuwe foto's zou komen aandraven, zou niemand nog goesting hebben ...Is toch een knappe lady hoor. Mooie snoet, sexy body.
375.... Voor die prijs heb ik bij mijn toppertjes met gemak 2,5 tot 3 uurtjes en zelfs langer, een mix van high quality PSE en GFE ervaring. In vergelijking met de "low-qualiry-15-minuten-sex-tegen-haar-goesting" waar je een vol uur voor betaalt tegen een veel te hoog uurtarief, betaal je dus per uur ca. 10x zoveel voor de sex.Ja mss wil ze niet zoveel klanten meer. kleinere vijver.
Wel raar dat er nu plots een positieve reactie komt.Blijkbaar heb ik als enige een klik met haar. Steeds zeer tevreden, geil en vol overgave, al van toen ze op hotel in Lochristi ontving. Laat haar genieten en je krijgt het dubbel en dik terug.