Recensie Hanna, Queens Thai massage 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Secret

Vaste klant
215
30/08/21
71
8
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
werd gisteren wakker met enorm veel goesting. Maar kon ook wel massage gebruiken dus dacht ga toch eens langs gaan bij Queens Thai.
Hannah was beschikbaar zeiden ze via telefoon en die kende ik niet. Vroeg wat de leeftijd was aangezien ik zelf 36 ben heb ik niet zo graag zeer oude dames.
Ze zeiden 30, dus ik dacht oké Lets go.
Kwam toe deed dame open en op eerste zicht was ze niet lelijk.
Qua lichaam zeker dik in orde.
Ik vroeg of ik mij eerst kon douche dus eerst wasje en dan op bed.
Ik lag neer en zij kleedde haar niet uit. Ze kwa naast mij zitten en wat wrijven zonder olie eerst.
Ze vroeg of ze olie mocht gebruiken dus antwoorde ik natuurlijk. Want massage zonder olie is ook maar gewoon wat wrijven.
Na 10min had ze nog steeds haar kleren aan en vroeg ik of ze eigelijk haar kleren gaat aanhouden. Ze zei gewoon zeer droog ja of wil je liever dat ik het uit doe.
Ik dacht ja voor €100 euro heb ik toch liever iets van zicht. Ze klonk gelijk wat verbaasd en zei oké ga ik even naar toilet.
Ze kwam terug zonder kleed maar wel met niet echt sexy boma onderbroek. Wat ze wel aanhield. Misschien periode van de maand🤷🏼‍♂️. Dacht oké heb toch al zicht op het lichaam is al iets. Dan begon ze mijn benen te masseren, en dat rekte ze beetje. Na 10-15min vroeg ik of ze eigelijk erotische massages doet of dat het dit is?
Ze antwoordde ja straks. Maar 2min later werd er aan de deur geklopt. Een collega van haar gaf haar haar gsm en ze had een telefoontje, was gelijk of er een probleem was. Dus vroeg ik ook of er een probleem was, maar ze antwoorde ja dat is voor straks.
Terwijl ze weer wou beginnen wrijven aan de benen ging haar gsm opnieuw. Dan heb ik gezegd ja sorry voor mij hoeft dit hier niet meer. Heb ik mij aangekleed en gezegd dat het genoeg was.
Ze ging weg en kwam dan eens terug en begeleide mij naar de deur. En toen zei ik heb wel voor uur betaald en ben hier maar half uur geweest wil wel geld stuk terug. En dan tegen haar zin ging ze €40 halen.
voor mij persoonlijk de slechte ervaring dat ik ooit heb gehad al. En heb al paar slechte gehad 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan