Maar goed, ik krijg vaak niets een antwoord van de dames als ik vragen stel over filmen... 'nee' is ook een antwoord denk ik dan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAan welk bedrag moet ik denken als ik een raamdame wil filmen?Jasmin of Dorothea zoals ze zich ook noemt, SKW nummer 38/3 ongeveer heb ik recent POV gefilmd. Geil zo'n slanke vrouw die op je pik rijdt en je heerlijk afzuigt. En dan terugkijken roept dat gevoel ook op.
150, maar dit is natuurlijk geen standaard tariefAan welk bedrag moet ik denken als ik een raamdame wil filmen?
tussen die jongens in veel plezier gemaaktThanks! Daar heeft Henkie wel een money shot te pakken, zeer mooie voorgevel!
Idd, gewoon vragen. Vaak kan meer als je vaste klant bent.Mijn ervaring: als je wat opbouwt met een dame, goede klik en er regelmatig stomende sessies mee hebt waar ze zelf ook plezier aan heeft (niet opnieuw de discussie openen of alle dames altijd alles faken...), en ze je vertrouwt (dwz: je moet echt betrouwbaar zijn, niet een eikel die dingen nept om meer gedaan te krijgen), is zoiets zelden een probleem. Eentje heeft me zelf eens haar telefoon gegeven en gevraagd of ik ons kon filmen, 'zodat ze als ze 's nachts eens geil was nog eens kon terug kijken'. Toen heeft ze me dat filmpje ook gestuurd natuurlijk.
Misschien is dit niet helemaal waar je naar zoekt, maar mijn punt is dat veel dames die nee zeggen als je ze out of the blue benadert (als ze je helemaal nog niet kennen), het op een later punt in de 'relatie' geen probleem meer vinden.
Hoi,
Ik ben steeds meer benieuwd naar hoe het is om te filmen als je met een transvrouw bent. Nu ben ik ook erg benieuwd of sommige van jullie dit ook al gedaan hebben en of jullie dan ook tevreden zijn met het resultaat. Ook ben ik benieuwd naar of het invloed heeft op de seks zelf.
Ben nu een paar keer met een transvrouw geweest en vooral na de laatste keer dacht ik had ik het maar gefilmd want ik wil het erg graag vaker na beleven. Vandaar dat ik dit nu ook eigenlijk post.
Ben erg benieuwd naar de ervaringen van jullie![]()
Ik heb dat inderdaad hier gelezen. Gelukkig voor mij legde ze de laatste keer toen ik er was de telefoon weg. Hoop wel dat er niet stiekem is gefilmd. Zou wel grappig zijn om nu aan ze te vragen om die videosVraag aan de shemales die je hebt bezocht of ze nog het filmmateriaal hebben. Ik las dat ze het vaak filmen.![]()
Op kinky zoeken naar shemales en bij de mogelijkheden video aanklikken. Staan er zat op.Hoi,
Ik ben steeds meer benieuwd naar hoe het is om te filmen als je met een transvrouw bent. Nu ben ik ook erg benieuwd of sommige van jullie dit ook al gedaan hebben en of jullie dan ook tevreden zijn met het resultaat. Ook ben ik benieuwd naar of het invloed heeft op de seks zelf.
Ben nu een paar keer met een transvrouw geweest en vooral na de laatste keer dacht ik had ik het maar gefilmd want ik wil het erg graag vaker na beleven. Vandaar dat ik dit nu ook eigenlijk post.
Ben erg benieuwd naar de ervaringen van jullie![]()
Dat is zeker zo, ik heb het hier inderdaad gezien dat sommige het stiekem filmen en dan delen en dat is iets wat ik ook niet wil. Maar ook op kinky het speciaal aanvinken is ook wel handigOp kinky zoeken naar shemales en bij de mogelijkheden video aanklikken. Staan er zat op.
Moet geen probleem zijn.
Ik zou het wel met jou telefoon/camera doen en niet met die van haar. Voor de zekerheid.
had je ook nog een link naar haar advertentie?, zelf even gezocht op kinky maar geen hits op Greetje.