- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hana-thai-massage-mechelen.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Tijdje geleden deze dame bezocht, stond al een hele tijd op mijn lijstje, aangetrokken door de foto's. Op basis daarvan was ik al goed bedrogen uitgekomen. Foto's zijn ofwel van een volledig andere dame of ze heeft zich goed laten gaan. Dame is goed gezet en heeft kort geblondeerd haar. Ze stelde zichzelf voor als Hana en was ook een prive adres dus ik ga er wel van uit dat het de dame van advertentie is.
Het is een mooie en propere locatie en ontvangst is wel hartelijk. Daarom toch een kans gegeven. Massage is redelijk goed met af en toe wat teasing. Zowel achterkant als voorkant krijgen een body to body massage. Ze is best wel speels en meer lijkt wel mogelijk maar wordt zelf niet aangeboden.
Jammer dat de advertentie zo misleidend is want op zich niet mis. Daarom toch maar 2 sterren en geen herhalingsgevaar voor mij.
Het is een mooie en propere locatie en ontvangst is wel hartelijk. Daarom toch een kans gegeven. Massage is redelijk goed met af en toe wat teasing. Zowel achterkant als voorkant krijgen een body to body massage. Ze is best wel speels en meer lijkt wel mogelijk maar wordt zelf niet aangeboden.
Jammer dat de advertentie zo misleidend is want op zich niet mis. Daarom toch maar 2 sterren en geen herhalingsgevaar voor mij.