- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kortrijkdokkeawthaimassage.be/fotos/
- Totale kosten (in euro)
- 160
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ben nog maar een beginner dit was na een andere erotische massage en een raambezoek pas de derde keer dat ik "zoiets" deed.
Ik moet zeggen het beviel me zeer
Na een afspraak te hebben gemaakt, ging ik op weg...
Makkelijk parkeerplaats
Een grote oude villa, beetje aftands, ook de kamers, maar wel proper.
Ik belde aan. Hana deed meteen open. Ze was vriendelijk en lief.
De foto's op de website kloppen niet, maar is wel een relatief mooie dame met erg grote borsten (fake). Lekkere kont
We gingen naar boven. Het financiële werd afgehandeld en al gauw was ze terug met een teiltje met water voor een wasje.
Ik mocht plaatsnemen op het bed. Ze waste grondig. Ik vond dit niet erg, zag dit eerder als deel van de massage. Ze deed het op een erotische manier.
Ze vroeg plots of ik van "pijpen" en "poepen" (neuken voor de Nederlanders) hield.
Ik zei: ja dit was nog eens 70 extra.
Ze begon aan de massage. Die was zeer fijn en ontspannend. Af en toe eens teasen tussen de benen. Plots begon ze langzaam in m'n oor te hijgen en stak ze haar tong in m'n oor. Erg geil.
Ze vroeg om om te draaien. Ze begon m'n penis te masseren. Die was al lang paraat, maar werd nog harder. Voor ik het goed en wel besefte nam ze hem in de mond (zonder condoom).
Pijpen deed ze enorm goed. Ballen likken en masseren ook.
Ze nam een condoom en deed die om. Omdat ik zo "big" was, kon ze enkel genomen worden terwijl zij op haar rug lag. Zelf vind ik dit niet van die "big". Dus dat is waarschijnlijk een leugentje voor haar eigen bestwil.
Desondanks mag je haar toch stevig nemen. Ook tongzoenen en aan haar tieten likken.
Ik kwam al snel klaar.
Hierna maakte ze nog tijd voor een wasje en als afsluiter nog een massage.
Kortom: zeer fijne en leuke ervaring.
Ik moet zeggen het beviel me zeer
Na een afspraak te hebben gemaakt, ging ik op weg...
Makkelijk parkeerplaats
Een grote oude villa, beetje aftands, ook de kamers, maar wel proper.
Ik belde aan. Hana deed meteen open. Ze was vriendelijk en lief.
De foto's op de website kloppen niet, maar is wel een relatief mooie dame met erg grote borsten (fake). Lekkere kont
We gingen naar boven. Het financiële werd afgehandeld en al gauw was ze terug met een teiltje met water voor een wasje.
Ik mocht plaatsnemen op het bed. Ze waste grondig. Ik vond dit niet erg, zag dit eerder als deel van de massage. Ze deed het op een erotische manier.
Ze vroeg plots of ik van "pijpen" en "poepen" (neuken voor de Nederlanders) hield.
Ik zei: ja dit was nog eens 70 extra.
Ze begon aan de massage. Die was zeer fijn en ontspannend. Af en toe eens teasen tussen de benen. Plots begon ze langzaam in m'n oor te hijgen en stak ze haar tong in m'n oor. Erg geil.
Ze vroeg om om te draaien. Ze begon m'n penis te masseren. Die was al lang paraat, maar werd nog harder. Voor ik het goed en wel besefte nam ze hem in de mond (zonder condoom).
Pijpen deed ze enorm goed. Ballen likken en masseren ook.
Ze nam een condoom en deed die om. Omdat ik zo "big" was, kon ze enkel genomen worden terwijl zij op haar rug lag. Zelf vind ik dit niet van die "big". Dus dat is waarschijnlijk een leugentje voor haar eigen bestwil.
Desondanks mag je haar toch stevig nemen. Ook tongzoenen en aan haar tieten likken.
Ik kwam al snel klaar.
Hierna maakte ze nog tijd voor een wasje en als afsluiter nog een massage.
Kortom: zeer fijne en leuke ervaring.
Laatst bewerkt door een moderator: