Algemeen Haarlem algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was vandaag in Haarlem en kon het niet laten even bij de dames te gaan kijken, ook al had ik geen geld bij me. Andrea in de Rode Lantaarn op Kamer 2 wil nog steeds niet zeggen dat ze Andrea heet (zie #268 hierboven) , "kom maar op de kamer dan vertel ik je alles". Ja ja, ik weet niet of ik me daaraan ga wagen gezien de recensies - ze ziet er wel lekker hoerig uit, maar ik weet nog niet of ik haar vibes leuk vind.

Op kamer 4 in de Rode Lantaarn zat vandaag een dame die zich Anna noemde. Geblondeerd haar, paar tattoos, rond de 40 misschien, danste een beetje en tuitte haar lippen naar me. Ze zei dat ze uit Mexico kwam. Dat is denk ik een andere dame dan de Anna van RL kamer 1, heeft iemand ervaring met deze Mexicaanse Anna van #4?

Laatst bewerkt:
Ik was vandaag in Haarlem en kon het niet laten even bij de dames te gaan kijken, ook al had ik geen geld bij me. Andrea in de Rode Lantaarn op Kamer 2 wil nog steeds niet zeggen dat ze Andrea heet (zie #268 hierboven) , "kom maar op de kamer dan vertel ik je alles". Ja ja, ik weet niet of ik me daaraan ga wagen gezien de recensies - ze ziet er wel lekker hoerig uit, maar ik weet nog niet of ik haar vibes leuk vind.

Op kamer 4 in de Rode Lantaarn zat vandaag een dame die zich Anna noemde. Geblondeerd haar, paar tattoos, rond de 40 misschien, danste een beetje en tuitte haar lippen naar me. Ze zei dat ze uit Mexico kwam. Dat is denk ik een andere dame dan de Anna van RL kamer 1, heeft iemand ervaring met deze Anna van #4?
Was Diana ook aanwezig?

Diana dat is toch die dame op Rode Lantaarn nummer 7, de kamer gelijk rechts als je binnenkomt? Die was er vandaag. Ze keek wel een beetje chagrijnig dus ik weet niet of ze vandaag haar dag heeft. Die dames in de Rode Lantaarn zitten de hele dag in het donker zonder buitenlucht, geen lentekriebels misschien.

Op nummer 6 zat ook een dame - heel slank, bijna mager, wel vriendelijk.

Laatst bewerkt:
Diana kan soms idd wat chagrijnig kijken voor het raam, maar als ik bij haar binnen ben is dat altijd gelijk over en heb ik altijd gewoon een leuke tijd met haar.

Terug
Bovenaan Onderaan