Shemalelovertje
Newbie
- 10
- 16/01/24
- 1
Goedemiddag,
Is er wel eens een shemale te vinden bij 1 van de ramen ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNopeGoedemiddag,
Ik zag zaterdagmiddag dat Adriana er weer zat bij het buiten raam naast de ingang van het Poortje, ze was wel een beetje afgevallen.Zijn er trouwens nog nieuwe dames in Haarlem gekomen? Ik kom vrijwel nooit meer daar, was alleen een keertje bij Anna geweest laatst.
Was Diana ook aanwezig?Ik was vandaag in Haarlem en kon het niet laten even bij de dames te gaan kijken, ook al had ik geen geld bij me. Andrea in de Rode Lantaarn op Kamer 2 wil nog steeds niet zeggen dat ze Andrea heet (zie #268 hierboven) , "kom maar op de kamer dan vertel ik je alles". Ja ja, ik weet niet of ik me daaraan ga wagen gezien de recensies - ze ziet er wel lekker hoerig uit, maar ik weet nog niet of ik haar vibes leuk vind.
Op kamer 4 in de Rode Lantaarn zat vandaag een dame die zich Anna noemde. Geblondeerd haar, paar tattoos, rond de 40 misschien, danste een beetje en tuitte haar lippen naar me. Ze zei dat ze uit Mexico kwam. Dat is denk ik een andere dame dan de Anna van RL kamer 1, heeft iemand ervaring met deze Anna van #4?