Bastiaan013
Vaste klant
is er iemand die bij haar al geweest is?
zoja de moeite waard?
zoja de moeite waard?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenmaar niet gedaan?Heb ook contact met haar gehad vanochtend. Heeft niks over een gangbang vermeld…kon haar vanmiddag gewoon komen neuken
ja ik vanmorgen, heeft even geduurd maar was zeker de moeite waard, leuke ervaring!Nog iemand die wel geweest is...????
Zou je wat meer kunnen/willen vertellen??ja ik vanmorgen, heeft even geduurd maar was zeker de moeite waard, leuke ervaring!
Inderdaad. Welke jungle was het? Wandelbos? Ik had zaken in Tilburg en was voor 11 uur klaar. Ik wilde gaan. Ik heb haar een massage gestuurd die aangezien het in het bos is, ik wil kijken maar ik kan er niet aan deelnemen. Ze zei dat zelfs het kijken ervan 100 euro kost. Ik vond het niet de moeite waard dus ben ik niet gegaan.Ben ook benieuwd! Heb wel app contact met haar gehad, moesten parkeren bij spoor en zat te wachten in een gouden BMW zei ze…. Daarna zouden we met z'n allen het bos in lopen opzoek naar een rustig plekje….. Moest een aardig eindje rijden maar had er niet heel veel vertrouwen in. Kreeg ook heel weinig info over haar zelf dus toch maar besloten om niet te gaan….
Je lijkt wel gek man……. €150,00 voor gangbang met een stuk of 6 gasten. Veel te veel geld…!!!Iemand recente ervaringen? App contact is redelijk. Iemand cardate gehad met haar?