Recensie Gulia/Julia (Roe), Den Haag, Geleenstraat 86 k4 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

oralcare

Newbie
12
02/04/23
23
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vreemd dat ik nog geen recentie kon vinden want deze dame is al een aantal jaar werkzaam op nummer 86 k4. Ze staat tussen Rebecca (op de hoek) en Anastasia in. Het gaat om een blonde Roemeense van 28 jaar oud. Schat haar lengte op 1,65. Zandloper postuur, ietswat tegen het mollige aan. Niet echt knap maar ook niet dat het zomaar aan je voorbij gaat. Mooie B cup. Gulia of Julia, ik verstond Julia maar ik meen me te herinnnen dat het op haar naambordje anders stond gespeld.

Gulia was kortaf in de talk, zoals een kapster die je op vrijdagmiddag een half uur voor sluitingstijd bezoekt. Na het betalen van de 50 piek mocht ik mijn kleren op de stoel leggen. Een korte verkenning stond ze toe, echter was dit niet langer dan een minuut want 'short time baby'. Goed, daarna op bed. Laat het zuigen maar komen. Dat deed Gulia goed maar wel een beetje mechanisch. Daarna moest er geketst worden. Mocht niet achter haar staan dus het werd doggy op dat eenpersoonsbed. Ketsen was het niet echt want ze hield haar handje ertussen. Omdat het mij erg ontgeilde vroeg ik of ze het wilde afmaken met de hand maar dat was 50 euro extra. Toen maar weer aangekleed en vertrokken. De volgende keer pak ik weer haar buurvrouw.

Geen aanrader.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan