• GR is afgelopen nacht terug verplaatst naar de originele omgeving, zodat we verder onder "load" kunnen testen of de performance problemen verholpen zijn op die omgeving, zoals hier in september toegelicht. 🤞Ervaar je vandaag performance issues, dan weet je alvast waardoor.

WHEM Gucci Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Coolio

Stamgast
567
19/03/23
243
27
Iemand ervaring met deze Vlaamse. Haar prijzen zijn erg aantrekkelijk. Zeker in functie van mogelijkheden.

Pijpdate 50
Vluggertje 70
Half u 90
Uurtje 130

Daarom dat ik eerst graag hier wil horen.

Aan de fotos te zien is er ook echt veel moeite in gestoken. Bijna allemaal screenshots van een andere advertentie, zelfde profiel met de naam Maythé. Erg apart om jezelf 2 namen te geven.

Denk wel dat ze echt is maar dat is het dan ook wel denk ik.

Edit: ze heeft 2 verschillende profielen met elk een ander nummer.
32 jaar
29 jaar

Laatst bewerkt:
Aan de fotos te zien is er ook echt veel moeite in gestoken. Bijna allemaal screenshots van een andere advertentie, zelfde profiel met de naam Maythé. Erg apart om jezelf 2 namen te geven.

Denk wel dat ze echt is maar dat is het dan ook wel denk ik.
Daarom dak hier eens wil informeren. Ze is wel vriendelijk op whatsapp maar ook wat raar tegelijkertijd.
Democratische prijzen ipv al de woekerprijzen tegenwoordig, is wel tof maar als het uiteindelijk niks service is, dan heb je het ook maar weggegooid.

Laatst bewerkt:
Ik wist dat je met 1 profiel meerdere advertenties kon maken. Maar meerdere profielen wist ik niet.

Maar waarom 2 verschillende namen gebruiken in 1 profiel, ik vind het maar raar
Ach ja als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het meestal niet waar.

Op de foto een slanke mooie jongedame, niets extra vragen voor al de mogelijkheden, zelfs voor pijpen zonder condoom niet.

130 euro voor een uur..... nja als dat allemaal waar is, dan gaat ze niet veel vrij zijn.

Iemand ervaring met deze Vlaamse. Haar prijzen zijn erg aantrekkelijk. Zeker in functie van mogelijkheden.

Pijpdate 50
Vluggertje 70
Half u 90
Uurtje 130

Daarom dat ik eerst graag hier wil horen.

Deze skip ik toch maar...

Ach ja als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het meestal niet waar.

Op de foto een slanke mooie jongedame, niets extra vragen voor al de mogelijkheden, zelfs voor pijpen zonder condoom niet.

130 euro voor een uur..... nja als dat allemaal waar is, dan gaat ze niet veel vrij zijn.
Ik denk wel dat ze echt is, vrijwel zeker. Maar het zegt wel iets over iemands karakter/werkwijze.

Chaotisch, weinig moeite in gestopt, lage prijzen.

Terug
Bovenaan Onderaan