Grote tepels, Knoppen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileKlaas

Vaste klant
Forumpionier
202
09/07/21
223
43
Ben al een wat langere tijd op zoek naar dames met grote tepels, knoppen, t gaat me niet om de grote van de borsten, maar de tepels
Wie weet er meer :)
 
Deze schoonheid heb ik op het internet ontmoet bij DateAsia website. Heb voor volgende maand met haar afgesproken als ik weer naar Thailand ga.
 

Bijlagen

  • vaag.jpg
    vaag.jpg
    128 KB · Weergaven: 117
Dan is Lola zeker de moeite. Foto's doen de knoppen geen recht maar ze zijn echt wel groot. Pijpt zonder met volle overgave, en rijdt je erna goed leeg, goed opppassen anders kruit verschoten. Maar daarom is een uurtje wel aangeraden. Engels is erg gebroken, spreekt Spaans maar dat was geen belemmering. Ze is enthousiast en stelt je gerust. Tongzoenen ook ongeremd, vingeren mag ook wel stevig en een lekker fris kutje. Kortom hoog herhalingsgevaar. Bood ook een trio aan met haar vriendin. Hoop volgende week dat te ervaren ze bleef nog even liet ze verstaan.
jammer van die nep boobs
 
Dan is Lola zeker de moeite. Foto's doen de knoppen geen recht maar ze zijn echt wel groot. Pijpt zonder met volle overgave, en rijdt je erna goed leeg, goed opppassen anders kruit verschoten. Maar daarom is een uurtje wel aangeraden. Engels is erg gebroken, spreekt Spaans maar dat was geen belemmering. Ze is enthousiast en stelt je gerust. Tongzoenen ook ongeremd, vingeren mag ook wel stevig en een lekker fris kutje. Kortom hoog herhalingsgevaar. Bood ook een trio aan met haar vriendin. Hoop volgende week dat te ervaren ze bleef nog even liet ze verstaan.
Jammer dat ze zo ver weg zit!
Maar... wellicht (hopelijk) reist ze wel rond...
 
Terug
Bovenaan Onderaan