Grote Kont

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wegblijven ,ooit eens geweest maar eens je alles ziet heeft ze echt alles uit kan gehaald om beste photo´kes te hebben.
Ze staat vol puisten ,tieten zien eruit(veel kleiner ook),kont is groot maar bewerkt in donkere kelder denk ik.Ze pijp ook slecht en het is gewoon afjagerij bij haar...skippen.

Staat uitvoerig beschreven
Momenteel in Brugge
Geweldig poes...jaar of twee geweest in schaarbeek(mooi hotel complex aan radio tv -toren).
Heel special vrouwtje met leuke drive en lichaam.

Luisa is wel een bezoekje waard als je van grote konten houd. In kleding wat ze droeg zag het net wat spannender uit. Service verder wel okay maar niet super. Pijpen (mc) was veel te kort en geen deepthroat en geen tz. Schone kamer alleen jammer genoeg werd de wasbak aangeboden i.p.v. de douche (ik had er verder ook niet om gevraagd)

Big ass Kim Antwerpen

Gisteren bij Kim geweest. Enorme natuurlijke borsten die heel zwaar zijn. Paar kilo elk. Service was niet zo top. Zwak pijpen. Ze wou niet on top rijden. Enkel doggy en missionaris. Beetje saai. Wel lief meisje maarja daar komen we niet voor.

Big ass Kim Antwerpen

Gisteren bij Kim geweest. Enorme natuurlijke borsten die heel zwaar zijn. Paar kilo elk. Service was niet zo top. Zwak pijpen. Ze wou niet on top rijden. Enkel doggy en missionaris. Beetje saai. Wel lief meisje maarja daar komen we niet voor.
Maar ze heeft toch geen grote kont ik zie vooral grote borsten.

Terug
Bovenaan Onderaan