Grote Clitoris

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ziet er inderdaad zeer lekker uit...
iemand deze al geverifieerd?
k heb een grote clitoris X X L Ik zuig je tot het einde Ik ben multi-orgastisch
Ik heb dezelfde text al bij enkele advertenties zien verschijnen, ik denk dat het een copy-paste advertentie is maar ja, wie niet waagt ...

Deze dame heeft een enorme grote kittelaar niet moeder mooiste en praat wat veel wel een geile donder, de clit is zo groot dat ik even twijfelde dat het geen omgebouwde man was ;-) ik denk dat het een half jaar geleden is dat ik haar ontmoet heb, zeer kleine gestalte grote klit dat is alles wat me is bijgebleven .

Wat zou je zeggen van een clitoris ter grootte van het laatste kootje van je pink?
(Of toch van mijn pink. Ik heb dan misschien geen kolenschoppen, maar zeker ook geen kinderhandjes.)

Mieke36 ontvangt in Diest, enkele minuutjes van de afrit E313 Paal.
Geen fotomodel, maar een klein zacht naturel huisvrouwtje, met lekkere stevige billen, buikje, beetje hangende borsten en dus ook een megaclitoris die lekker reageert onder je natte tong en lippen. 😘
Tongzoent lekker, fijne orale sessie gehad maar géén cim.

Maar heeft ondertussen ook een positieve review gekregen, van 'T85'. Dan toch geen scam? Zie https://www.girlsreview.nl/threads/noa-ven.31074/
Ja idd allemaal van zelfde persoon. Geeft toch een koud en warm gevoel gelijktijdig. Zou leuk zijn mochten er nog anderen een review geven, wat meer richting zou geven, wat het nu werkelijk is.
Met alle respect, het blijft raar dat enkel T85 zijn ervaring deelt. Meer verschillende positieve zou alleszins een beter gevoel geven😉

Deze adverteert met een xxl clitoris. Is misschien wat ver voor jullie Nederlanders maar misschien dat er hier ook Vlamingen naar zoeken.

Deze adverteert met een xxl clitoris. Is misschien wat ver voor jullie Nederlanders maar misschien dat er hier ook Vlamingen naar zoeken.
Ben benieuwd naar recensies, de advertentie tekst lijkt van Google translate

Hmmmm, moest ik adverteren met XXL clitoris, dan zou ik daarvan toch een foto bij mijn advertentie zetten.... 🤔
De foto van haar genotsgrotje toont hoogstens grote schaamlippen en een geschoren poesje..... Terwijl in haar profiel puur natuur (ongeschoren) staat....

ik zag zojuist deze Braziliaanse Sunny voorbij komen. ze heeft geen foto/video waarop haar big clit te zien is. maar het schijnt iets grootst te zijn. Jammer dat ze geen anaal, bare en TZ doet, anders had ik haar hoge prijs er wel voor over.

Terug
Bovenaan Onderaan