Voormalig lid 17001
Stamgast
Ik neem ook geen mensen met zichtbare tatoeages in dienst.Wie wil zo iemand in dienst nemen, niemand neemt die toch ernstig zou ik denken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk neem ook geen mensen met zichtbare tatoeages in dienst.Wie wil zo iemand in dienst nemen, niemand neemt die toch ernstig zou ik denken.
Haha, nou een CEO neemt geen mensen aan; dat heeft hij uitbesteed aan onderknuppels.Al die CEO's hier
Die dus gewoon doen wat de CEO hen oplegt...Haha, nou een CEO neemt geen mensen aan; dat heeft hij uitbesteed aan onderknuppels.
Hangt van de grootte van het bedrijf af, maar het aannemen van personeel ligt vaak bij de HR manager.Die dus gewoon doen wat de CEO hen oplegt...
Zal voortaan moeilijk worden denk ik.Ik neem ook geen mensen met zichtbare tatoeages in dienst.
Valt wel mee.Zal voortaan moeilijk worden denk ik.
Er is 1 uitzondering, ooit een dame gesproken die had haar borsten laten opspuiten met een soort fillers, dat zat er natuurlijk uit en voelde ook natuurlijk. Maar siliconen... no way... of zo'n misvormde reet...Vindt het lekker sletterig eruit zien. Vooral als ze aan je pik zuigen.
Ach, een klein beetje de natuur helpen doen we allemaal.Als je bijna geen lippen hebt en sommige mannen meer tiet hebben dan jij, snap ik dat je er iets aan doet.
Alleen sommige vrouwen hebben het helemaal niet nodig, maar doen het toch. Het ziet er bijzonder onnatuurlijk uit en is echt zonde. Maar goed.. hun keuze
Ik heb enkel 2 tekeningetjes die op mijn gezin slaan. Verder heb ik wel kunstnagels, maar een normale maat dus valt niet echt op. Met die lange nagels kan je bijna niets, heel onpraktisch en breken snel af.
Aangezien ik voor mijn 30e al grijze haren kreeg, verf ik weer wel mijn haren
En dan valt formaatje tennisbal nog mee.je borsten laten pimpen tot harde onnatuurlijke tennisballen
Ben je dan zelf ook in die stijl? Vol getatoeeerd, een siliconenpik en botoxballen?Ik neem geen mensen zonder zichtbare tatoeages in dienst.
Uiteraard en je was mijn opgespoten lippen nog vergeten te noemen....Ben je dan zelf ook in die stijl? Vol getatoeeerd, een siliconenpik en botoxballen?
Oei , voor de zoveelste keer verbannen, als je wil antwoord ik je wel via privé-bericht op één van je andere accountsBen je dan zelf ook in die stijl? Vol getatoeeerd, een siliconenpik en botoxballen?
Nou, niet helemaal mee eens ,mijn eigen vrouw laat regelmatig iets in haar gezicht en andere plekken spuiten, maar ziet er nog lekker strak uit daardoor.Als je veel geld verdient ,zijn er dames die niet weten wat ze er mee moeten doen en laten zich inpraten op zulke ingrepen , zoals borsten groter ,billen opspuiten lippen enz... met als resultaat als ze ouder worden hebben ze spijt wat ze gedaan hebben want alles neemt een niet natuurlijke manier in , worden oude doosjes zoals ze zeggen ,geef mij maar een natuurlijke dame , bij deze mag je bij de meeste overal aankomen ,tegenover andere oei daar niet aankomen doet zeer enz...