Plaats hier je algemene provincie Groningen gerelateerde opmerkingen en vragen. Geen recensies
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet is toch niet te geloven de scherpzinnigheid van overheden.Vijf fracties in de Groningse gemeenteraad willen dat hotelmedewerkers training krijgen om illegale prostitutie te herkennen. Het is tot de heren en dames in de gemeentepolitiek blijkbaar doorgedrongen dat wanneer de legale prostitutie tijdens een lockdown wordt gesloten, de illegale prostitutie in hotels toeneemt.
“Train hotelmedewerkers in Groningen om mensenhandel en illegale prostitutie te herkennen”
Er moet een training komen voor hotelmedewerkers zodat zij in staat zijn om illegale prostitutie te herkennen. Dat is nodig omdat sinds corona illegale prostitutie toe lijkt te zijn genomen. Dat stellen vijf politieke partijen in de gemeenteraad van Groningen.www.gic.nl
Begrip voor de vraag maar ik denk niet dat er mensen jou hier in het openbaar de tips geven als ze zo'n plek of dame kennen. Dat zal dan via een PM moeten want wie lezen er hier mee ?Iemand goede ervaringen met dames die op dit moment niet adverteren op de bekende sites, maar die je wel op een andere manier kunt bereiken? En wordt er nog ergens in de provincie illegaal getippeld?
Ik denk dat je Melanie bedoelt. Die heb ik al een tijd niet meer zien adverteren. Ik denk niet meer sinds Speurders weg is. Ik zal kijken of ik nog een nummer van haar heb. Maar goed, die kan natuurlijk ook al lang buiten gebruik zijn.Iemand het telefoonnummer van een Indische die werkzaam is/was aan de Oliemuldersweg in de Oosterparkbuurt? Graag PM
Ja inderdaad zij is het. Ook niet meer gezien sinds speurders weg is. Als je het nummer hebt, graagIk denk dat je Melanie bedoelt. Die heb ik al een tijd niet meer zien adverteren. Ik denk niet meer sinds Speurders weg is. Ik zal kijken of ik nog een nummer van haar heb. Maar goed, die kan natuurlijk ook al lang buiten gebruik zijn.
Helaas niet gevonden. Was een leuke meid. Nog wel eens met haar een uurtje biertjes gedronken op het balkon met een sigaretje erbij na een date bij mij thuisJa inderdaad zij is het. Ook niet meer gezien sinds speurders weg is. Als je het nummer hebt, graag
Ging zij ook wel eens onder de naam Jamila(a) ?Helaas niet gevonden. Was een leuke meid. Nog wel eens met haar een uurtje biertjes gedronken op het balkon met een sigaretje erbij na een date bij mij thuis
Nee, Jamilaa is iemand anders.Ging zij ook wel eens onder de naam Jamila(a) ?
Oke! Is die eigenlijk nog actief? Paar keer paar jaar geleden geprobeerd mee af te spreken maar lukte steeds net niet..Nee, Jamilaa is iemand anders.
Ik bedenk me, dat ze ook een tijd heeft geadverteerd onder de naam Melissa. Misschien dat er iemand anders is, die zich haar zo herinnert en weet of ze nog als DVP werkzaam is.Ja inderdaad zij is het. Ook niet meer gezien sinds speurders weg is. Als je het nummer hebt, graag
Staan genoeg recenties op kinky toch?Wie heeft recentelijk ervaring met Fay uit Delfzijl?
Klik hier voor haar advertentie
Ik denk dat je Melanie bedoelt. Die heb ik al een tijd niet meer zien adverteren. Ik denk niet meer sinds Speurders weg is. Ik zal kijken of ik nog een nummer van haar heb. Maar goed, die kan natuurlijk ook al lang buiten gebruik zijn.
Afgelopen weken was er een advertentie op sexjobs.nl, waarvan ik denk dat het van haar is, maar helaas is de advertentie weer verdwenen...Iemand het telefoonnummer van een Indische die werkzaam is/was aan de Oliemuldersweg in de Oosterparkbuurt? Graag PM
Ik ben 2x bij haar geweest dit jaar. Ze geeft echt fantastische tantra massages. Anders dan de massages in een gewoon massagesalon. Je merkt dat ze veel ervaring heeft. Kan ook prostaatmassage geven. Helaas was ik de laatste keer zelf niet relaxed genoeg waardoor het niet goed lukte.Wie heeft recentelijk ervaring met Fay uit Delfzijl?
Klik hier voor haar advertentie
Niet zo recent en dan kan ik het toch nog hier vragen?Staan genoeg recenties op kinky toch?
Is het misschien deze dame?Helaas niet gevonden. Was een leuke meid. Nog wel eens met haar een uurtje biertjes gedronken op het balkon met een sigaretje erbij na een date bij mij thuis
Ik ben 2x bij haar geweest dit jaar. Ze geeft echt fantastische tantra massages. Anders dan de massages in een gewoon massagesalon. Je merkt dat ze veel ervaring heeft. Kan ook prostaatmassage geven. Helaas was ik de laatste keer zelf niet relaxed genoeg waardoor het niet goed lukte.
Aardige vrouw ook.
Jazeker! Op de foto's ziet ze er misschien wat jonger uit dan in het echt. Maar zeker een leuke vrouwIs het ook daadwerkelijk de vrouw van de foto's?
Jazeker! Op de foto's ziet ze er misschien wat jonger uit dan in het echt. Maar zeker een leuke vrouw
Is mij te prijzig.Is er al iemand is bij Julia uit Hoogezand geweest?