Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenElizabeth in ieder geval, eerlijk gezegd ga ik liever naar Baan Thai of Massage salon Groningen daar zij daar de betere faciliteiten hebben.Weet iemand ook dames die in Nieuwstad erotisch massage doen? Aanraders zijn altijd welkom
Hi Mark, schrijf vooral een uitgebreide recensie, dat wordt altijd gewaardeerd. Je hebt het adres al gegeven maar voor de luie wandelaar die even niet in de buurt is, heb jij ook een link of foto's? Mag ook in een privé conversatie.Hi, ik vraag me af waarom er geen topic is van de Hongaarse Kati op 42-1. Ze zit er al jaren. Kom af en toe bij haar en eigenlijk is het altijd goed. Ze pijpt heerlijk (naar mijn idee) en kan een goed gesprek met haar voeren
Ik zal volgende keer een recensie schrijven. Ze is iets ouder, schat zo begin 50. Mooie rondingen. Foto's en link helaas niet beschikbaar, maar dat is zelden zo bij raamdames helaasElizabeth in ieder geval, eerlijk gezegd ga ik liever naar Baan Thai of Massage salon Groningen daar zij daar de betere faciliteiten hebben.
Hi Mark, schrijf vooral een uitgebreide recensie, dat wordt altijd gewaardeerd. Je hebt het adres al gegeven maar voor de luie wandelaar die even niet in de buurt is, heb jij ook een link of foto's? Mag ook in een privé conversatie.
miss ada kati elisabethWeet iemand ook dames die in Nieuwstad erotisch massage doen? Aanraders zijn altijd welkom