Nieuwsgierig 86
Newbie
- 18
- 12/06/24
- 2
Wat zijn de beste dames van de straat ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOlivia op 34-1Hoi is er shemales here en wat kamer ?
heb je hier ook een linkje van?Olivia op 34-1
Rubi op 23-2
Olivia:heb je hier ook een linkje van?
Maria op nummer 9-1Is/zijn er ook dames 50+ aanwezig. Zoja wie kunnen jullie mij aanbevelen. Mag pb..
Ik neem aan dat hier bedoeld wordt, wie of waar zijn de beste dames.Wat zijn de beste dames van de straat ?
Klopt, dat valt mij ook op.Hoi beste leden,
Het valt mij erg op dat er heel weinig raamdames een advertentie hebben, kan dit kloppen?
Zou graag eens naar een raamdame gaan (in Groningen) maar wil het liefst eerst even kort appen om zo een tot een afspraak te komen met een dame.
Is er iemand met links van raamdames uit groningen? (Elisabeth ken ik al, maar daar niet echt een klik mee)
Hoor het graag van jullie
Mischa klopt, die was ik vergeten.Micha en tiffany adverteren ook en staan op nieuwstad
Die is al lang wegEn Leya staat op kinky
Stond er gisteravond nog wel op, nu inderdaad offlineMischa klopt, die was ik vergeten.
Maar Tiffany kan ik ook niet vinden
En weer offline
Sommige hebben wel een bord, maar niet allemaalIk lees dat de shemales tussen de gewone dames staan. Zijn die wel een beetje te herkennen? Om te voorkomen dat je ineens bij een shemale binnen staat.
Ana Olivia, zit op nr 34-1Ben zelf nooit shemale tegen gekomen in nieuwstad iemand een aanrader?
Hoe komen jullie in contact met haar? Appen jullie voor een afspraak of wachten jullie totdat de gordijnen open zijn?Olivia staat op kinky, maar alleen als ze beschikbaar is en dat zal vandaag pas tegen 23:00 zijn die andere weet ik niet.
Als ik date wil ik de dame of shemale zelf eerst wel even in het echt achter het raam zien, voordat ik naar binnen stapHoe komen jullie in contact met haar? Appen jullie voor een afspraak of wachten jullie totdat de gordijnen open zijn?
Kijk meestal in nieuw stad even rond eerst zien dan geloven.Hoe komen jullie in contact met haar? Appen jullie voor een afspraak of wachten jullie totdat de gordijnen open zijn?