Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet mag dan alleen een paar centen kostenVolgens mij kun je dat best aan een actieve shemale vragen, ze hebben allemaal wel een paar vriendinnen die je willen nemen.
Dat was geen onderdeel van de vraagHet mag dan alleen een paar centen kosten
Maar zeker geen onbelangrijk detail, het gaat wat poen kosten weet ik uit ervaringDat was geen onderdeel van de vraag
Maar dat geldt voor bijna alles in het leven... zeker als dat een (seksuele) fantasie betreft...Maar zeker geen onbelangrijk detail, het gaat wat poen kosten weet ik uit ervaring
1000 piek is toch nog wel bij elkaar te brengen? 2k ook nog wel, ga je een jaartje niet op vakantie.Je moet sowieso rekenen op minimaal 200 per trans per uur. Dus alleen al 5 tegelijk gaat minstens 1000 per uur kosten.
Leuke fantasie die ik zelf ook heb, maar niet echt realistisch.
Of juist wel, Thailand bijv. .ga je een jaartje niet op vakantie.
Ik noemde maar een aantal. Aangezien de vraag groepsex is. Met 3 andere noem ik het persoonlijk nog geen groepsex.1000 piek is toch nog wel bij elkaar te brengen? 2k ook nog wel, ga je een jaartje niet op vakantie.
En moeten het er meteen 5 zijn?
Ik denk dat 5 dames tegelijk voor een rug niet realistisch is, je kunt het feestje bij een in het appartement houden maar die anderen moeten daarheen komen, mijn max was 4 tegelijk en dat was duurder, je kunt ook geluk hebben dat het wel lukt maar een rug voor 5 dames is schraal, nog schraler dan je piemel naderhandIk noemde maar een aantal. Aangezien de vraag groepsex is. Met 3 andere noem ik het persoonlijk nog geen groepsex.
Voor velen is dat bedrag al flink hoog.
Moet je zo maar zin in hebben...Het lijkt me spannend om door meerdere shemales onder handen genomen te worden.
Iemand ervaring mee? Waar zou dat kunnen?
Meerdere orgies meegemaakt met vrouwen die velen tegelijk verwennen. Maar zoals ik al eerder zei noemde ik maar gewoon een random aantal. Je weet wel hoe het gaat met dit soort onrealistische fantasieën dat vaak zat gevraagd word op forums. Beter dat de vragers meteen de realiteit inzien.Ik denk dat 5 dames tegelijk voor een rug niet realistisch is, je kunt het feestje bij een in het appartement houden maar die anderen moeten daarheen komen, mijn max was 4 tegelijk en dat was duurder, je kunt ook geluk hebben dat het wel lukt maar een rug voor 5 dames is schraal, nog schraler dan je piemel naderhand