Recensie Greetje, Stabroek 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Jef , ...

Wist je dat?

De biodiversiteit van vrouwen is het grootste rijkdom van de mannen!

En wederzijds, is de biodiversiteit van mannen het grootste rijkdom van de vrouwen.

Daarom, getrouwd of niet, hebben vrouwen en mannen altijd goesting voor seks met nieuwe partners.

Seks met nieuwe partners, betaald of niet betaald, is altijd een menselijke verrijking, hé?

:unsure:😊

@Jef , ...

Wist je dat?

De biodiversiteit van vrouwen is het grootste rijkdom van de mannen!

En wederzijds, is de biodiversiteit van mannen het grootste rijkdom van de vrouwen.

Daarom, getrouwd of niet, hebben vrouwen en mannen altijd goesting voor seks met nieuwe partners.

Seks met nieuwe partners, betaald of niet betaald, is altijd een menselijke verrijking, hé?

:unsure:😊
Hum, ik ben het niet helemaal met je eens, @John-John Veel vrouwen hebben veel minder goesting dan mannen. Maar verder ben ik het wel met je eens :) !!

ze is terug verhuist ze ontvangt nu terug in stabroek, in een zij straat van de hoofdweg van Stabroek. Parkeren is nu wel een groot probleem. Best parkeren op de parking van het winkelplein en dan binnendoor te voet naar haar gaan. Mooi gezellig huisje dat ze nu heeft. Binnen gaan via het poortje opzij, waar dat ze u opwacht om naar haar speelruimte gaan. Bijgebouw op het koertje is nu waar het allemaal gebeurt. Ze stond me in sexy lingerie op te wachten. Na het vertier moet je wel over het koertje naar haar huis om U wat op te frissen. Toen ik terug naar het bijgebouw ging om me aan te kleden zag ik wel dat de buren een serieuze inkijk hebben op dat koertje. 😁 In het bijgebouw zelf kunnen ze wel niet inkijken ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan