Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHopelijk compenseert hij zijn gebrek aan schrijfvaardigheid met een virtuoze beftechniek.Het zijn niet alleen de dames die er wat van kunnen.
Op zoek na sex la me wete
Gepubliceerd door Ram (37j) op donderdag, 05 mei - 12:02
Ben op zoek die wil en ge beft worden en zoo gratis om ik tog hal lang haleen ben en graag sex ep sms me dan wel kome halen en trug doon ep geen ver voor momenteel ep wil je naakt foto's van mei kom dan privé gr xxx enkel in vrauwen geïnteresseerd
Misschien bedoelde hij baf?Hopelijk compenseert hij zijn gebrek aan schrijfvaardigheid met een virtuoze beftechniek.
Zo zijn er nog wel enkele pipo's die al maanden of jaren soortgelijke advertenties plaatsen, al dan niet vergezeld van foto's van hetzelfde niveau.Het zijn niet alleen de dames die er wat van kunnen.
Ben op zoek die wil en ge beft worden en zoo gratis om ik tog hal lang haleen ben en graag sex ep sms me dan wel kome halen en trug doon ep geen ver voor momenteel ep wil je naakt foto's van mei kom dan privé gr xxx enkel in vrauwen geïnteresseerd
Het zijn niet alleen de dames die er wat van kunnen.
Had ik nog niet gezien... ik ben gechoqueerd!En geïnteresseerd helemaal goed gespeld!
sms ookEn geïnteresseerd helemaal goed gespeld!
Dit mocht anders ook in't vet.Wathsap
En mijn klopt ook niet.Wat voor sap? niet gezien; was helemaal ondersteboven van die DT.
Aangepast.
Ja, zo blijven we bezig. In 6 woorden 3 fouten.En mijn klopt ook niet.
Long dates only!
Geen aparte tekst, maar wel heel erg minimaal deze