Dat is het toch wel? Een sollicitatie.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZoals mij ooit eens geleerd is; sollicitaties werden bij een eerste schifting vooral beoordeeld op o.a. interpunctie.Dat is het toch wel? Een sollicitatie.
Herman Finkers zei het al eens in één van zijn programma's:Hoe (de plaats van) een komma je verhaal helemaal verandert!
want één verkeerde komma of letter, maakt zelfs van Jezus nog een ketter.
Dat laatste is precies waar de mensen die zulke fouten maken zich achter verschuilen. Of achter het excuus dat ze dyslectisch zijn.Om wel te zeiken; ik kreeg laatst een glossy brochure van een NL importeur van een internationale firma.
Van de brochure van 20 pagina's stonden op de HELFT taal- en spelfouten. Los van tikfouten, die kunnen gebeuren, zakt dan mijn broek helemaal af.
Als ik bedenk wat die brochure gekost heeft en eigenlijk meteen bij het oud papier had gekund.
Alleen aandacht voor het commerciele verhaal en niet voor de rest.
"Ja maar je snapt toch wat ik bedoel... ja maar, dat staat er dus niet"
ben opzoek naar iemand die mij is vlink neukt
triejo
Heb keer Hongaarse dame gesproken, via mijn werk, ze vertelde dat ze in een hoerhuis woonde. Ik vraag in wat voor huis? Een hoerhuis zei ze nogmaals. Naar doorvragen begreep ik dat ze een huurhuis bedoelde.
Nou gelukkig ben ik geen senior executive of atleet, scheelt een hoop hoofdbrekens...Lost in translation waarschijnlijk maar wel heel pijnlijk als je jezelf dan toch zo hoog inschat.
Ik *****, een vooraanstaand en prestigieuze luxe metgezel, oplosmiddel heren de voorkeur, senior executives en atleten Mijn cultureel niveau kan ik u een elegante en verfijnde service my sensualiteit zal u ontwaken de laagste instincten van plezier en probeer lujuria.Brindó paar ben ik actief geven en passieve volgens de gelegenheid en ik acht ook alle bepalingen die nodig zijn voor een aangenaam en comfortabel ogenblik ik reken op eigen appartement
Wil jij geen foto sturen van gezicht pik en blood lijf ook dan beter niet reageren.
Een van de grootste uitglijders is namelijk dat het Oekraïne is, dus zonder lidwoord.Ik ben een lekkere meid en ben net in nederland komen wonen.
Ik ben gevlucht uit de Oekraïne om hier een beter en nieuw leven op te bouwen.
Ik vind het niet gek. Zo'n wip, hoe leuk en lekker die meid ook is, je vergeet het toch weer. Een mooie zaag, bijvoorbeeld van het merk Sandvik, gaat vele jaren mee. Het is toch best lief dat ze je zo'n herinnering mee wil geven. Of misschien is het de bedoeling dat je háár een zaag geeft, als deel van de betaling. Ook wel sexy hoor, mooi meisje dat (liefst naakt natuurlijk) even wat planken zaagt. Daar draait Lissett haar mooie handje niet voor om.2. EEN MOOIE ZAAG
hou jij ervan om heerlijk zoenen strelen en elkaar heerlijk geil en nat maken standje 69 misschien bijde genieten en nog vele andere standjes
vluggertje 70
half uurtje 80 ( nzc 100 )
uurtje 130 (nzc 150 )
heb een goeie houvast cub 95 d
met gratis parkeren hoor de reír