Voormalig lid 3992
Meubelstuk
- 2.871
- 16/10/21
- 5.447
hete tiener
28 JaarVrouw
Prive ontvangst
Spijkenisse
Hallo, ik ben nieuw in Nederland.
Ik hou van eerdere games, ik ben vurig en speels.
Een hete tiener van 28
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEentje met tien of achttien jaar ervaring, afhankelijk van hoe je 't bekijkt.Een hete tiener van 28
Spectaculaire vluggertjes wellicht .Ik ging stuk op "ik houd van voorlopige lenzen", maar de rest is bijna net zo briljant
Voorlopige lenzen
Tijdelijke contactlenzen
Tijdelijke contacten
Wisselende contacten?
Zulke vervoegingen zijn niet ongebruikelijk in het Haagse...IK ZOEKT
Buitplan
Prijs: Nader overeen te komen
102 keer bekeken • Status: Actief
Dag!!! Jonge sexy dynamische meid beschikbaar om je te ontspannen met een zachte naakte body-to-body massage met een happy end. Ik realiseer al uw fantasieën volgens uw wensen. neem voor het maken van een afspraak contact met mij op whatsapp +31653966240
Kopen is zeker niet mogelijk?Wil je weg van de alledaagse drukte en even volledig ontspannen...? Of wil je genieten van een heerlijk zachte of juist stevige massage...? Dan kun je met mij een afspraak maken.
Ik geef ook soft SM.
Ik ontvang op maandag, woensdag en vrijdag in weesp, om 10:00 tot 20:00 uur. Je kan ook bij mij douchen.
Ik kom graag langs ook bij u thuis voor een massage in zaandam en tot 30 km straal van zaandam. Op vrijdag en zaterdag, om 10:30 tot 20:00 uur.
Ik ben gediplomeerd masseuse en voor de massages maak ik gebruik van een heerlijke geurloze massageolie. Deze is eenvoudig af te spoelen met een warme douche. Alle ontspanningsmassages vinden plaats op veilige basis. Je kan ook bij mij douchen. Een afspraak maken kan zowel telefonisch als per sms-bericht.
Bel a.u.b. Uitsluitend met nummerweergave. Als ik aan het masseren ben, neem ik de telefoon niet op. Probeer het in dat geval later nog een keer of stuur een sms-bericht. Ik bel zelf niet terug.
Half uurtje 55 eur.
Huur 85 EUR.
Hi, ik ben een op zoek naar een lekkere geile oudere man. Ik val op mannen boven de 30. Ik kan wel niet ontvangen omdat ik nog thuis woon.
Ik kan wel niet ontvangen omdat ik nog thuis woon.@Il Commendatore
En wat is hier de taalfout (behalve "een" teveel)?
Volgens mij is dat Vlaams, zie dat vaak in Belgische topics.Precies wat makkebeer schrijft; wel niet.
Dat is gewoon standaard Vlaams/Limburgs.Ik kan wel niet ontvangen omdat ik nog thuis woon.
Grappige combinatie inderdaad maar op zich niet fout dus ik had je uitleg ook nodig. Duidelijker was wellicht "ik kan alleen wel niet ontvangen...".Ik kan wel niet ontvangen omdat ik nog thuis woon.
Ik vermoed dat dat een ad is van die club uit Kerkrade (weet je wel waar dames € 1400 fooi krijgen) . Staat nu ook een stout schoolmeisje in Maastricht; petite Lara.Maar het Limburgs kent vele varianten, dus is dat van toepassing op het hele taalgebied?
De adverteerster komt uit Maastricht. (voor zover er sprake is van enige echtheid van de annonce )
Mortal Girl
Prijs: € 0,-
4 keer bekeken • Status: Actief
Ik ben ️ 24/7 beschikbaar voor de lol, schrijf me.
ik heb alleen betaald met ticket Transcash en Neosurf.
Ik doe
Doggystyle, Anaal, Pissen, Pijpbeurt, Zaad slikken
Klaarkomen, Beffen.
footjob, deepthroat-fetisj en andere massages, inclusief wat je maar wilt ...
Ik ben Amber. Ik ben een super erotische meid en ik hou ervan om te pronken met mijn mooie tieten en mijn mooie kont. Mijn kat is helemaal nat,
Ik kan het ook niet anders bedenken dan dat ze dat heeft proberen te zeggen.Ik ging stuk op "ik houd van voorlopige lenzen", maar de rest is bijna net zo briljant
Voorlopige lenzen
Tijdelijke contactlenzen
Tijdelijke contacten
Wisselende contacten?