Graag meningen van dvp's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja Joke het is idd arbeidsintensief. Vandaar dat het ook "werken" heet he

Weet je wat pas werken is? Een gangbang van 4 uur met 60 kerels op 2 vrouwen. Dan weet je tenminste waarom je de volgende dag niet meer kan bewegen vd spierpijn, ipv aan 1 slap plassertje sabbelen en er gebeurd niets. Dan heb ik liever die 60.

Gangbang van 4 uur met 60 kerels voor.2 vrouwen, dat is 30 per vrouw in 240 minuten. Dan heeft elke man gemiddeld 8 minuten de tijd , dat gaan er niet veel leuk vinden. Toegangsprijs 15 € of zo ?

Toegangsprijs was geloof ik 75 euro, is al weer een paar jaar terug. Was voor het eerst in die locatie. Samen met Rachel Rose en 2 amateurmeiden, die niet veel bezoek kregen, want de heren vonden er niet veel aan. Lizzy Lovers zou eigenlijk ook meedoen, maar die ontbrak weer eens ( zoals zovaak ).

Rachel en ik hebben iig ons best gedaan. Helaas.. waren er ook zeer passieve mannen bij die ongelofelijk in de weg lagen en een hint van klaarkomen en opstaan niet echt begrepen. Als het zo druk is, moet je niet blijven liggen op een plek waar dat gewoon niet kan qua ruimte.
We hebben beide ong 5 minuten pauze in die 4 uur genomen, want stoppen kon eigenlijk niet. Vond het zelf helemaal geweldig, maar er zijn vast teleurstellingen geweest tussen de deelnemers. Dan had de gastheer vd locatie gewoon vol=vol moeten zeggen, maar die vond het helemaal geweldig al dat volk over de vloer 😄 Maar goed.. het was echt verstand op 0 en spierpijn kweken. Was een productieve middag iig 😏

Dit was trouwens in het GangbangAngels en de 1e GbClubNederland tijdperk, maar wel na die van Theo en Giovannie. Ramontiek bestond toen nog niet eens

Vergelijk maar eens:
1. Klant 1 met afspraak van 1,5 uur:
25 jaar oud die binnen 2 minuutjes klaarkomt. Daarna wil hij wat kletsen en knuffelen om bij te komen. Dat doet hij best snel en een 2e keer klaarkomen lukt vast wel maar wij hebben nog ongeveer 45 mins over dus wij blijven weer op het bed liggen. Ik bied dan een rug massage aan en na een half uurtje besluiten wij om samen te douchen. Ten slotte gaan wij ons aankleden en voilà is de tijd om.

2. Klant 2 ook met afspraak van 1,5 uur:
55 jaar oud die een een half-pilletje genomen heeft rond 30 mins voor de afspraak. Hij heeft geen speciale wensen en houdt wel van knuffelen, zoenen en het geleidelijk opbouwen maar voor de eerste 45 mins blijven wij alle standjes uit het Kama Sutra proberen in bijna alle hoeken en oppervlakten van de kamer. Het explosieve klaarkomen komt tevoorschijn en hij heeft natuurlijk wat tijd om terug maar zichzelf te komen maar dat is juist een kwestie van rustig adem- in, adem-uit, doe je ogen dicht voor een paar minuutjes. Een korte wisseling van woordjes hoort erbij en na 10 mins is zijn jongeheer weer wakker geworden. Nu wil hij een stevige penis massage en na enkele seconden pakt hij een condoom en hupsakee gaat hij weer aan de slag. Voor de volgende 15-20 mins houden wij elkaar in een paar standjes bezig en voor de 2e keer wil hij wel op mijn borsten klaarkomen. Daarna stappen wij rechtstreeks de douche in.

Vraag me af, welke klant is arbeidsintensiever? Ze zijn allebei leuk, hebben er veel zin in, met allebei heb ik zeker een klik. Met Klant 2 zou ik zeker meer hoeken, muren en meubels beter kunnen zien.
Okee ik heb een vraagje aan de dames hier. Ik val in de groep van klant 2, alleen ik neem dat pilletje niet. Heb ik nog niet nodig.

Maar het duurt allemaal wel wat langer voordat de boel op oorlogssterkte komt, en staat de artillerie eenmaal geladen en wel opgesteld dan kan het ook best wel even duren voordat ik klaarkom. Soms wil het ook wel eens niet lukken en zit er een keertje onvoldoende leven in, soms wil klaarkomen wel eens niet lukken. Daar heb ik zelf geen moeite mee, zeker niet als ik gewoon een leuke tijd met een dame gehad heb kijk ik gewoon terug op een geslaagd bezoek.

Vinden de dames hier een klant waarbij het allemaal wat langer duurt ook arbeidsintensief?

Lieve G,

Persoonlijk vind ik het niet erg als het allemaal wat langer duurt, maar ben wel graag v te voren op de hoogte.
Als je je 3 kwartier tot soms 60 minuten zelfs, helemaal suf moet pijpen en iemand zegt dan pas dat het waarschijnlijk toch niet gaat lukken, dan voelt dat als falen v mijn kant. Sommige krijgen na 1 of 2 minuten al problemen met opborrelend zaad 😊, dus als dat na 45 minuten nog niet gebeurd.. wat doe ik dan verkeerd? 🤔

Dus geef het van te voren graag aan 😉

Okee ik heb een vraagje aan de dames hier. Ik val in de groep van klant 2, alleen ik neem dat pilletje niet. Heb ik nog niet nodig.

Maar het duurt allemaal wel wat langer voordat de boel op oorlogssterkte komt, en staat de artillerie eenmaal geladen en wel opgesteld dan kan het ook best wel even duren voordat ik klaarkom. Soms wil het ook wel eens niet lukken en zit er een keertje onvoldoende leven in, soms wil klaarkomen wel eens niet lukken. Daar heb ik zelf geen moeite mee, zeker niet als ik gewoon een leuke tijd met een dame gehad heb kijk ik gewoon terug op een geslaagd bezoek.

Vinden de dames hier een klant waarbij het allemaal wat langer duurt ook arbeidsintensief?
Net als Joke, zal ik me ook afvragen of ik iets helemaal verkeerd doe. Het is helemaal begrijpelijk als het wat langer duurt voordat alle artillerie opgeladen is. Dat kan ook met een jongere man van onder de 30 voor vele van dezelfde redenen: zenuwen, stress enz. Maar als dat niet het geval is en erop lijkt dat de artillerie op den duur meer en meer opwarmtijd nodig heeft, zal ik het ook fijn vinden als de klant het van tevoren aangeeft.

I.i.g, als ik een leuke, lieve klant zou moeten vergezellen, wordt de afspraak voor mij geen arbeid maar één mooie ervaring meer.

Net als Joke, zal ik me ook afvragen of ik iets helemaal verkeerd doe. Het is helemaal begrijpelijk als het wat langer duurt voordat alle artillerie opgeladen is. Dat kan ook met een jongere man van onder de 30 voor vele van dezelfde redenen: zenuwen, stress enz. Maar als dat niet het geval is en erop lijkt dat de artillerie op den duur meer en meer opwarmtijd nodig heeft, zal ik het ook fijn vinden als de klant het van tevoren aangeeft.

I.i.g, als ik een leuke, lieve klant zou moeten vergezellen, wordt de afspraak voor mij geen arbeid maar één mooie ervaring meer.
Mooi gezegd luna 😍😍😍

Dames, ik ben zo'n 'arbeidsintensieve' man, meestal toch… maar weet dat ik elke seconde intens geniet van jullie inspanningen. Nooit heb ik gedacht dat de dame in kwestie iets 'verkeerd' deed. En bij deze wil ik mijn excuses aanbieden aan de reeds bezochte dames dat ik dit dikwijls niet op voorhand liet weten…maar daar heb je wel een zekere zelfzekerheid voor nodig…

maar daar heb je wel een zekere zelfzekerheid voor nodig…
Dit klopt 😊. Er zullen wel dames zijn die dat niet kunnen begrijpen en er nog steeds van uitgaan dat de klant het zo aangeeft om de dame zich goed te laten blijven voelen terwijl het "probleem" eigenlijk bij de dame zelf ligt. Maar ja, als de dame in kwestie een afspraak met zo'n aanname begint, wordt de ervaring bijna automatisch minder leuk. Andersom geldt uiteraard hetzelfde. Soms hebben wij als dames wat meer moeilijkheden of meer tijd nodig om nat/opgewonden te worden. Bijvoorbeeld word ik heel snel natter rond de ovulatie dagen van mijn cyclus en in de 2-3 dagen vlak voor het begint van mijn menstruatie, word ik minder snel nat. Dus er zijn klanten die rechtstreeks denken dat ik geen plezier van mijn "werk" krijg of hem niet aantrekkelijk vind. Beide punten gelden niet voor 9 van de 10 klanten. Bovendien helpt dat ook niet om mij te laten relaxen en de kans dat ik wel natter word te verhogen als ik een negatieve reactie verneem.

Kortom: negatieve gedachten helpen nooit.

@Pforce Liever een lieve, vriendelijke arbeidsintensief klant voor langere tijd dan eentje voor 30 mins dat je weinig aankijkt als je hem aanspreekt en/of denkt dat hij de dame met minder tederheid en respect kan benaderen omdat hij maar 30 mins nodig heeft voor een zaadlozing. Pardon, deze laatste zin klinkt waarschijnlijk wat respectloos wat de relatie met klanten van kortere afspraken betreft maar dat is niet mijn bedoeling te zeggen dat elke klant die voor 30 mins langskomt zo'n klant is. Soms als DVP kom je gewoon klanten tegen die je wel behandelt alsof je niets meer dan een Fleshlight met benen bent.

Dames, ik ben zo'n 'arbeidsintensieve' man, meestal toch… maar weet dat ik elke seconde intens geniet van jullie inspanningen.

En dat is het voornaamste!

Persoonlijk hou ik wel van uitdagingen! Soms krijg ik het zelfs voor elkaar om een pik in de relaxt modus tot spuiten te krijgen. Zal nooit vergeten dat ik toen iemand in tranen kreeg, omdat hij het zelf al 4 jr niet voor elkaar kreeg. Wat een schattig manneke was dat! Dat geeft echt een voldaan gevoel 🙂

Als personen bij voorhand dus zeggen dat ze er wat moeite mee hebben, dan gaan we er vol voor. Wil niet zeggen dat dat bij anderen niet zo is, maar de aandacht ligt dan een treetje hoger. Ga graag uitdagingen aan 🤩

@Pforce Liever een lieve, vriendelijke arbeidsintensief klant voor langere tijd dan eentje voor 30 mins dat je weinig aankijkt als je hem aanspreekt en/of denkt dat hij de dame met minder tederheid en respect kan benaderen omdat hij maar 30 mins nodig heeft voor een zaadlozing.
Ghoh ik heb bvb soms 5min nodig en soms 5uur. Kan er men klok niet op vastpinnen. 🤷‍♂️

@Pforce Liever een lieve, vriendelijke arbeidsintensief klant voor langere tijd dan eentje voor 30 mins dat je weinig aankijkt als je hem aanspreekt en/of denkt dat hij de dame met minder tederheid en respect kan benaderen omdat hij maar 30 mins nodig heeft voor een zaadlozing. Pardon, deze laatste zin klinkt waarschijnlijk wat respectloos wat de relatie met klanten van kortere afspraken betreft maar dat is niet mijn bedoeling te zeggen dat elke klant die voor 30 mins langskomt zo'n klant is. Soms als DVP kom je gewoon klanten tegen die je wel behandelt alsof je niets meer dan een Fleshlight met benen bent.
Precies dat!

Gelukkig zijn er ook 30 minuten dates die er wel vol tegenaan gaan en heb je ook 1 uur dates waar weinig tot niets vanuit gaan. Die niets zeggen, geen geluid maken, je niet aanraken, die gaan liggen en komen overeind als de tijd voorbij is. En ook dan vraag je je af of het wel een geslaagde date was 🤔

Ze zeggen wel eens dat vrouwen niet te begrijpen zijn, maar het is zeker ook andersom 😉

Precies dat!

Gelukkig zijn er ook 30 minuten dates die er wel vol tegenaan gaan en heb je ook 1 uur dates waar weinig tot niets vanuit gaan. Die niets zeggen, geen geluid maken, je niet aanraken, die gaan liggen en komen overeind als de tijd voorbij is. En ook dan vraag je je af of het wel een geslaagde date was 🤔

Ze zeggen wel eens dat vrouwen niet te begrijpen zijn, maar het is zeker ook andersom 😉
Ik ben net het tegenovergestelde als het gevoel goed zit. Natuurlijk is het hoofdspel leuk maar ik geniet eigenlijk nog veel meer van aanrakingen, intense knuffels, zoenen, samen lachen. En in heel zeldzame gevallen van extras na de actuele date (etentje, wandelingen,......)

Meestal is mijn eerste schot vrij snel gelost, maar hoe meer op mijn gemak ik me voel, hoe langer ik het kan rekken. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar 2u dates, omdat ik dan echt op mijn gemak ben en er oprecht van kan genieten om een dame te plezieren inclusief intense vrijpartij. Ik probeer meestal uit te vissen/voelen wat een dame graag heeft. Als ik een dame kan plezieren maakt voor mij niet uit hoe snel of traag ik kom. Doch nadien is het wel leuk natuurlijk om lekker lang te liggen neuken.

Laatst bewerkt:
Meestal is mijn eerste schot vrij snel gelost, maar hoe meer op mijn gemak ik me voel, hoe langer ik het kan rekken. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar 2u dates, omdat ik dan echt op mijn gemak ben en er oprecht van kan genieten om een dame te plezieren inclusief intense vrijpartij. Ik probeer meestal uit te vissen/voelen wat een dame graag heeft. Als ik een dame kan plezieren maakt voor mij niet uit hoe snel of traag ik kom. Doch nadien is het wel leuk natuurlijk om lekker lang te liggen neuken.
Inderdaad, hoe meer relaxed hoe beter de sex! Met lekker én languitgebreid voorspel en heerlijk lang neuken. Met natuurlijk enkele pauzes... en een glaasje bubbels... en dan weer lekker verder... tot een heerlijke climax!
Werkt alleen maar beter als beide partners geil staan! Vandaar dat je als man ook écht je best doet in bed!

Denk dat je de berichtjes van mezelf, Belle en Jokeprive in het topic "Waar knap jij van af" zou kunnen gebruiken om een idee te krijgen van wat voor soort klanten die de dames niet zouden willen ontvangen.
Voor mij, een klant die:
1. te veel naar tabak ruikt, vooral in zijn mond.
2. vieze tanden heeft: teken van slechte mondhygiëne.
3. continu tijdens de daad vraagt of ik verliefd op hem ben of zijn vriendinnetje wil worden terwijl hij al weet dat ik getrouwd ben.
4. continu wil onderhandelen over de prijzen van extra's
5. de afspraakduur probeert te verlengen zonder ervoor te willen betalen.
5. mij probeert te overtuigen om NZC te doen (dat doe ik n o o i t). Mijn gezondheid is niet te koop.

Ik heb geen leeftijdsgrens maar dit verschilt wel tussen de dames.

Van de bovenstaande punten kan men wel afleiden wat voor soort klanten ik liever wil hebben.

Als je nou bij iemand die aan punt 3 t/m 6 doet keihard zijn tanden eruit slaat weet hij dat hij 3 t/m 6 niet meer moet herhalen en ben je ook gelijk van punt 1 en 2 af.
Ideale oplossing toch?

Precies dat dus. 🤜

Vroeger toen ik meermaals korte dates deed (30min) kwam ik altijd klaar , omdat 1. de dates last minute werden afgesproken in een geile bui en 2. Je op 30min vooral op jezelf gefixeerd bent. Ik probeer dit nu ook klaar te krijgen in langere kwaliteitsvollere afspraakjes. met wisselend succes, maar daarom niet minder leuk. Ik heb 1 adresje waar ik nog altijd max 30min ga, omdat ik weet dat als ik 2uur op voorhand stuur dat ik dan ook plaats heb en dus kan anticiperen op eigen geilheid. Wat me soms parten speelt als ik lang op voorhand moet afspreken. Maar ik werk eraan dus.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan