Vergelijk maar eens:
1. Klant 1 met afspraak van 1,5 uur:
25 jaar oud die binnen 2 minuutjes klaarkomt. Daarna wil hij wat kletsen en knuffelen om bij te komen. Dat doet hij best snel en een 2e keer klaarkomen lukt vast wel maar wij hebben nog ongeveer 45 mins over dus wij blijven weer op het bed liggen. Ik bied dan een rug massage aan en na een half uurtje besluiten wij om samen te douchen. Ten slotte gaan wij ons aankleden en voilà is de tijd om.
2. Klant 2 ook met afspraak van 1,5 uur:
55 jaar oud die een een half-pilletje genomen heeft rond 30 mins voor de afspraak. Hij heeft geen speciale wensen en houdt wel van knuffelen, zoenen en het geleidelijk opbouwen maar voor de eerste 45 mins blijven wij alle standjes uit het Kama Sutra proberen in bijna alle hoeken en oppervlakten van de kamer. Het explosieve klaarkomen komt tevoorschijn en hij heeft natuurlijk wat tijd om terug maar zichzelf te komen maar dat is juist een kwestie van rustig adem- in, adem-uit, doe je ogen dicht voor een paar minuutjes. Een korte wisseling van woordjes hoort erbij en na 10 mins is zijn jongeheer weer wakker geworden. Nu wil hij een stevige penis massage en na enkele seconden pakt hij een condoom en hupsakee gaat hij weer aan de slag. Voor de volgende 15-20 mins houden wij elkaar in een paar standjes bezig en voor de 2e keer wil hij wel op mijn borsten klaarkomen. Daarna stappen wij rechtstreeks de douche in.
Vraag me af, welke klant is arbeidsintensiever? Ze zijn allebei leuk, hebben er veel zin in, met allebei heb ik zeker een klik. Met Klant 2 zou ik zeker meer hoeken, muren en meubels beter kunnen zien.