Gaby - Gouda Privé

Heren deze Gaby werd recent ook ergens in Noord Bel's aan geboden, korte reis tijd voor mij, dus ik bellen, NEE, Gaby is er deze week niet maar volgende week wel, OK, bedankt voor de eerlijke info.
Een ( 1 ) week later geen Gaby meer op hun web-site te bekennen, niet eens meer gebeld, zie WHEM Bels, Ant'wp.
Sinds deze week is deze Gaby in Gouda volgens mij "nieuw" opgedoken, goede opties, goed kleurtje, goede lengte, en uiteraard 2 dikke ( zeer goede) meloenen erop& eraan.
Ik denk dat deze Gaby toch een soort van lokkertje is, zo van, ja ze zou er vandaag zijn maar, ze voelde zich sinds vanmiddag niet zo lekker dus niet beschikbaar maar, er zijn ook nog andere dames in onze club beschikbaar dus ga je gang op een alternatief(je) waar je niet voor kwam naar Gouda.
Ik vraag dus WHEM, wie weet wel wat meer, weet je wel, weet je niet, of worden we voor de gek gehouden ?
WE horen het graag, Grt, Dredger
Heren,
Net ff terug op gezocht,
Zie WHEM Belgie, Antwerpen, laatste bericht geplaatst op 13 Mrt 25 door collega "N36".
Ik zeg INPRG, hoop dus dat er wat liefhebbers in Gouda rond hangen om deze Gaby te gaan bezoeken om een "(H)"Eerlijk" meet rapport mee te maken, zeg maar een recensie te kunnen plaatsen met de eventuele + Of - bevindingen, in het NL's wel of niet waar voor je dure Euro's ALS deze Gaby is bezocht door...
Reacties na een eventuele bezoek zijn zeer welkom, Gouda is voor mij 2x langer rijden met de auto als Loenhout, BE waar deze Gaby eerder werd "aangeboden"..
Grt, Dredger
Laatst bewerkt: