Gooische studenten (type)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn voldoende van dit soort hockeydames. Die gaan niet als DVP door het leven, maar als golddigger. Op de sociëteit een rijke kerel aan de haak slaan. Dan trouwen. Als hij slim is op huwelijkse voorwaarden. Als zij slim is in gemeenschap van goederen.
En daarna witte wijn drinken op zijn kosten met vriendinnen.
Ze hebben echt die paar honderd piek van een wandelaar niet nodig.

Ik kom op die plekken en ken er een paar. En wil er niks mee te maken hebben.
 
Wie heeft ervaring met jonge blonde Nederlandse dames van rond de 21-30. Lekker strak. Lekker jong. 't Type hockeymeisje/psychologie studentje enz.

Veel dank.

PS. Liefst in de buurt van Noord-Holland/Utrecht (maar iets verder mag natuurlijk ook)
 
Wie heeft ervaring met jonge blonde Nederlandse dames van rond de 21-30. Lekker strak. Lekker jong. 't Type hockeymeisje/psychologie studentje enz.

Veel dank.

PS. Liefst in de buurt van Noord-Holland/Utrecht (maar iets verder mag natuurlijk ook)
In West-Vlaanderen ben ik anders al wel enkele héél leuke jonge meiden 'tegen het lijf' gelopen hoor!

En... dan is er natuurlijk ook Feline uit Amersfoort... als je van blond en lekker strak houdt!
 
Die thuisontvangst verbaasde mij ook wel, aangezien ze, ten tijde van haar aanwezigheid op dit forum, alleen afspraken deed in de auto of een club, plus later de dagen met hotelontvangst, waarbij veel mannen beloofden te komen, maar het in de praktijk nogal eens lieten afweten.

Overigens is er op SJ nog een dame die zich presenteert als hockeymeisje, maar aangezien SJ de zoekopties nogal verminkt heeft, kan ik haar niet onmiddellijk vinden.
 
Nu... niet dat ik op zoek was naar een 'hockey meisje'... en Utrecht is een heel eind weg voor mij... Maar tussen de lakens was die 'Lilly' of Feline écht wel de moeite waard hoor! Wat een passie en inzet voor zo'n jonge vrouw!
 
Rondhangen op de hockeyclub en wachten tot je een golddigger ziet.

Dit gaat niet werken. Als je daar niet bekend bent zullen ze denken dat je een soort gluurder bent. De sociale controle is daar groot. Neem van mij aan dat er geen meid geïnteresseerd is, ook niet voor 200 euro. In de hockeywereld zijn de meeste leden van goede komaf, dus met geld kom je ook niet ver.
Vermoedelijk heb je meer kans bij het vrouwenvoetbal, alleen zijn daar heel veel meisjes lesbo. Maar je kunt het eens proberen, wie weet. Ik denk wel dat de meisjes daar wat ondeugender zijn.
 
"Dat waif van die lange¨ , en d´r vriendin vonden geld (uitbetaald in kado's/uitjes) /spanning en toekomstige kruiwagens interessanter dan de corpsballen om hun heen.
Ja, dat zal sporadisch plaatsvinden. Maar die lange had natuurlijk wel héél veel geld. De lezers hier zullen minder vermogend zijn, anders hadden ze ook al een paar vriendinnen en hoefden ze hier niet over de dvp's te discussiëren.
 
In West-Vlaanderen ben ik anders al wel enkele héél leuke jonge meiden 'tegen het lijf' gelopen hoor!

En... dan is er natuurlijk ook Feline uit Amersfoort... als je van blond en lekker strak houdt!
Iemand ervaring met Feline?
 
Iemand ervaring met Feline?
 
Terug
Bovenaan Onderaan