Golden Gate algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren kreeg ik mijn debuut in Golden Gate. Hier was ik nooit geweest, ook niet toen de club nog anders heette.

De club ligt net onder de aanvliegroute van een klein vliegveldje, dat was wel effe schrikken toen ik uit mijn wagen stapte.
Het pand zelf is een statige en wat klassieke villa, een klein kasteeltje zeg maar. Heel netjes ingericht. Ik kreeg een korte uitleg van de ontvangstdame, meer dan voldoende. Ik weet ondertussen wel mijn plan te trekken...

De barruimte is dan weer erg modernistisch ingericht met een hele mooie toog en uitstekende bediening. Er was wel niet al te veel volk, ik heb tot in de late namiddag een 20 dames en ongeveer evenveel heren geteld. Deze club heeft een potentieel...

Naast de bar is er een sauna en een massageruimte en daarachter douches. Andere wellness heb ik binnen niet gezien.
Helemaal aan de andere kant van het pand ligt de resto en aansluitend een voetbalkino met daarnaast nog een heel chique kino waar andere sporten bekeken worden; de filmpjes van X art...

Ik ben ook eens buiten gaan kijken en zag een hele mooie tuin met een zwembad. De tuin is een klein parkje, het leek een beetje op de tuin van FKK World maar dan veel kleiner.
Bizar : er is een aanbouw aan de kant van de sauna die niet helemaal afgewerkt lijkt te zijn. Ging hier niet een bubbelbad komen? Ik weet het niet zeker...

Bon : ik heb een ontbijtje genuttigd en dat was bescheiden doch voldoende. Later in de namiddag werd er ook taart voorzien voor de voetbalfans. Ik heb een paar cappucchino's genuttigd en heb me in de zetels gezet om het vrouwelijk schoon te inspecteren.

1 Dame kwam mij bekend voor : Antonia, die ik destijds in Babylon wel eens met een collega op de vuist heb zien gaan. Er waren nog wat best mooie dames in doorkijklingerie. Voor een FKK liefhebber is dat ook ok. Zoals gezegd een 20 tal dames. Dat is wat weinig voor een zaterdag.

En toen zag ik Daniela binnenkomen, met zowaar een nieuw gebit. Ook zij heeft een Bab verleden. Zij is misschien niet de allerknapste maar geeft wél een uitstekende ouderwetse service.

Met haar ben ik twee keer naar de kamer geweest, twee keer geweldig.
Daniela zei dat ze veel gelukkiger was hier maar dat ze naar YY gaat zodra die club open is. Ze zei ook dat er wel meer meisjes die overstap gaan maken...

Ik kon helaas niet lang blijven wegens andere verplichtingen, het avondeten heb ik dus moeten skippen.

Mijn conclusie over Golden Gate : dit is een zeer nette club met een groot potentieel, alleen het lijkt er niet echt uit te komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan