Dat waren nog eens tijden! Als je zelf niet erg actief was, dan kwamen de dames je wel halen en een weigering werd niet geaccepteerd.de partytreff in Xanten
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat waren nog eens tijden! Als je zelf niet erg actief was, dan kwamen de dames je wel halen en een weigering werd niet geaccepteerd.de partytreff in Xanten
Je mocht inderdaad niet naar buiten voordat er geen druppel meer uitkwam. Niet altijd de mooiste dames, maar af en toe zat er toch een pareltje tussen. Duitse Mandy, Afrikaanse Naomi, Cubaanse Jeanette en GILF Elvira. Bij sommige mocht je bovendien klaarkomen in het mondje en/of in het kontje. Pijpen was toen nog standaard zonder condoom.Dat waren nog eens tijden! Als je zelf niet erg actief was, dan kwamen de dames je wel halen en een weigering werd niet geaccepteerd.
Ik dacht even dat we in het topic 'Hoe lang neuken jullie' zaten.Langste... was lang geleden in Jakarta... drie(!) dagen!
Dat was een wereld recordIk dacht even dat we in het topic 'Hoe lang neuken jullie' zaten.
En... écht niet de goedkoopste date! Kan ik je wel vertellen...Dat was een wereld record
Kan ik mij voorstellenEn... écht niet de goedkoopste date! Kan ik je wel vertellen...
Dan heb je het topic "hoe lang neuken jullie" niet begrepen. Daar wordt toch gevraagd over hoe lang je per date werkelijk effectief neukt? Als jij drie dagen aan een stuk hebt geneukt zonder pauze, wat slik je dan allemaal om hem overeind te houiden en wakker te blijven? En hoe zit dat met het rubbertje, was dat niet tot aan de rand vol?Langer... en/of (veel) meer... is al wel gebeurd (doch helemaal niet frequent)
Langste... was lang geleden in Jakarta... drie(!) dagen!
Maar... gratis? Neen!
Zo lang geleden is 3 dagen toch niet...was lang geleden in Jakarta... drie(!) dagen!
Is dit dan een tippelzone, of zijn daar ook ramen? Of loop je er gewoon maar wat rond en spreekt er een dame je aan? Weet niet zo goed wat ik me er bij voor moet stellen hahaIn Brussel aan't Noordstation, 20€ voor een zwartje.
De oude buurt aan het Noordstation was vroeger één groot "red light" gebied. Peepshows, ramen, rendez-vous hotels, ...Is dit dan een tippelzone, of zijn daar ook ramen?
Dat bedoelde ik, ik ben daar een jaar geleden nog geweest in de Linnestraat, 20€ voor pijpen en neuken en was echt een mooi zwartjes. ( Ik kwam daar trouwens wel meer en altijd voor dezelfde prijs maar ik gaf dikwijls wat meer omdat ze dan toch iets losser zijn en 20€ is al zo weinig).De oude buurt aan het Noordstation was vroeger één groot "red light" gebied. Peepshows, ramen, rendez-vous hotels, ...
Allemaal verdwenen en afgebroken in de jaren '90 vorige eeuw.
Alleen de Aarschotstraat is overgebleven.
Is een ramenbuurt aan het Noord-station in Brussel.Is dit dan een tippelzone, of zijn daar ook ramen? Of loop je er gewoon maar wat rond en spreekt er een dame je aan? Weet niet zo goed wat ik me er bij voor moet stellen haha
Ik ben er op google streetview eens 'doorgewandeld'. Amai ziet er wel een groezelig buurtje uit. Niet echt iets voor mij. Als ik het topic 'Plattegrond Linnébuurt' lees al helemaal niet.Is een ramenbuurt aan het Noord-station in Brussel.
Speciale buurt waar het niet echt gezellig wandelen is, maar de goedkoopste ramenbuurt in België.
Is deze buurt
Algemeen - Plattegrond Linnébuurt
www.girlsreview.nl
Ik heb geen ervaring met dat soort dingen maar is het met all you can fuck niet net zo als met onbeperkt spare ribs eten dat ze die ene die 5 borden leeg vreet op de koop toenemen omdat ze weten dat de gemiddelde klant halverwege de tweede toch de handdoek in de ring gooit ?Goedkoopste allertijden bij mij in de betaalde sexwereld was de partytreff in Xanten. 100 euro en dan all you can fuck. Dan had ik op een dag sex met diverse meiden (minimaal vijf) en ook nog eens onbeperkt eten en drinken en wellness.
Rond 1985 betaalde je 25 Gulden voor een wip in de Doub of Poeldijkse, dat is omgerekend 12 Euro?
Natuurlijk, maar zelfs als je maar van een tweetal dames gebruik maakte was het een goede prijs.Ik heb geen ervaring met dat soort dingen maar is het met all you can fuck niet net zo als met onbeperkt spare ribs eten dat ze die ene die 5 borden leeg vreet op de koop toenemen omdat ze weten dat de gemiddelde klant halverwege de tweede toch de handdoek in de ring gooit ?
Dat kan zijn, maar ik was dan toch de vreetzak. Ben er diverse keren geweest en was dan vanaf de opening tot `s avonds laat in de club. De gemiddelde sexpartij duurde 15 tot 20 minuten. Je koos een DVP uit, geen praatje of zo maar gewoon op haar afstappen, zeggen dat je wou en je ging naar de sexruimte. In de oude club een groot bed onder in de kelder waar iedereen lag te vozen, in de nieuwe club waren er privekamers en gezamelijke ruimtes. Er was de hele dag door actie en de beren die ik gesproken heb, deden het toch met meer dan 2 dames per dag. Dus dat met die borden zoals jij het beschrijft, lijkt me niet het geval te zijn geweest.Ik heb geen ervaring met dat soort dingen maar is het met all you can fuck niet net zo als met onbeperkt spare ribs eten dat ze die ene die 5 borden leeg vreet op de koop toenemen omdat ze weten dat de gemiddelde klant halverwege de tweede toch de handdoek in de ring gooit ?