WHEM Goddess Dea Dhelia

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi!

Iemand ervaring met Goddess Dea Dhelia?

https://www.redlights.be/profiel/deadhelia-3/
Omdat de vraag al een tijdje geleden gesteld is weet ik niet of er een nog iemand op een antwoord zit te wachten, maar ik heb ervaring met deze Meesteres.

Goedlachs zou ik haar niet willen noemen, eerder intens. Het is een Meesteres van de Duitse school.

Ze is zeker getalenteerd, maar ik zou zeggen dat als je Haar contacteert je best veel ervaring hebt. Je kan ook best heel duidelijk zijn in wat je wil en niet wil en ook duidelijk meegeven welke ervaring je reeds hebt. Heb je zin om iets nieuws uit te proberen dan moet je ook duidelijk meegeven dat je geen of weinig ervaring hiermee hebt, want één ding is zeker; dat waar je om vraagt gaat Ze je geven.

Ze probeert te begrijpen wie je bent en waar je naar op zoek bent en in die zin neemt Ze bijzonder veel te tijd om met je te communiceren (meestal via Whatsapp). Ook is ze heel inventief. Zo had ik haar verteld over mijn forced-bi fantasie en daarop had ze voorgesteld om naar een club in Roosendaal te gaan om mij daar aan de gloryhole te zetten. Dit is uiteindelijk nooit gebeurd omdat ik te bang was, maar ik vond dit wel heel creatief van Haar.

Ik heb slechts één sessie met haar gehad die heel intens was. In feite was ik slecht voorbereid en had ik te weinig ervaring. Bij die gelegenheid had ik haar verteld dat ik op zoek was naar femdom en het opwindend vond als de Meesteres me verplicht om haar champagne te drinken. Het spel was zeer intens en ze was speciaal niet naar het toilet geweest waardoor Ze heel veel op me geplast heeft en me Haar champagne heeft doen drinken. Tijdens de sessie kreeg ik een sub-drop die Ze herkende waardoor Ze het spel stopte. Nadien heb ik haar voeten gemasseerd. De sub-drop heeft een paar uren geduurd en heeft er voor gezorgd dat ik nadien wel goesting had om nog sessies met Haar te hebben maar als het moment gekomen was ik op het laatste nippertje te bang was.
Ze is heel geduldig met me geweest en ik heb nog een paar maal met haar gedineerd, tijdens dewelke ik haar zoenoffers heb moeten geven om de mogelijkheid te blijven hebben om nog sessie met haar te kunnen hebben. Uiteindelijk is het toch tot een conflict gekomen waardoor Ze me verbannen heeft. Ik ga niet rond de pot draaien, ondanks het feit dat ik geen kwaad in de zin had moet ik toegeven dat ik het had verdiend.
Nadien ben ik terechtgekomen bij een andere Meesteres die ook getalenteerd is maar minder intens waar ik veel ervaring heb opgedaan en waar ik ook geleerd heb waar ik naar op zoek ben en hoe dat te communiceren. In dat opzicht is het spijtig dat Dea_Dhelia me verbannen heeft, want nu weet ik beter wat ik wil en zou ik beter voorbereid zijn op haar, en zou ik ook beter van haar spel kunnen genieten.

In mijn beperkte ervaring maakt ze weinig gebruik van accessoires, wat ik enorm waardeer. Ze komt niet toe op de afspraak met een grote koffer vol met gadgets. Tussen de verschillende dingen die ze je laat ondergaan is er hierdoor ook geen twijfel. Het spel gaat vloeiend door van begin tot einde.

Hopelijk beantwoordt dit de vraag. Sorry dat ik mijn persoonlijk verhaal met haar vertelde, maar ik dacht dat het interessant kon zijn voor wie Haar wil contacteren. Ik ben niet zeker of ik het me goed herinner maar ik dacht dat Ze niet wil dat er reviews geplaatst worden wat misschien verklaard waarom er nooit een reactie is gekomen op jullie vraag.

Succes.

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan