marc marc marc
Stamgast
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdag was ik in FKK Venus. Gloria lijkt op Anka, maar net iets minder strak, glad, ....... Na die zaterdag verdween zij van de site, waarom weet ik niet. Is zij vertrokken of tijdelijk gestopt?
Gloria was super actief. Ondernam echt actie om mannen te verleiden. Aangezien ik net met mijzelf het spelletje aan was gegaan, de eerst Tiny die initiatief naar mij onderneemt, ga ik neuken. Zo is het bebeurd, dat Gloria haar handdoekje mocht gaan halen en wij zijn gaan kameren.
Ik vond haar een lekkere en leuke dame. Leverde een goede BJob en liet mij soepeltjes toe in haar natte kutje. Heerlijk genoten van mijn pik die in en uit haar schede gleed terwijl ik haar borsten lekker kon kneden en zachtjes in haar tepels beet. Prima meid, what you see, what you get.
Gloria was super actief. Ondernam echt actie om mannen te verleiden. Aangezien ik net met mijzelf het spelletje aan was gegaan, de eerst Tiny die initiatief naar mij onderneemt, ga ik neuken. Zo is het bebeurd, dat Gloria haar handdoekje mocht gaan halen en wij zijn gaan kameren.
Ik vond haar een lekkere en leuke dame. Leverde een goede BJob en liet mij soepeltjes toe in haar natte kutje. Heerlijk genoten van mijn pik die in en uit haar schede gleed terwijl ik haar borsten lekker kon kneden en zachtjes in haar tepels beet. Prima meid, what you see, what you get.