Recensie Glazen Straatje nr 10 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

floris

Stamgast
282
05/11/21
358
10
Dag wandelaars. Zopas bij de dames gepasseerd en ik zag een nieuw pareltje.
In het glazenstraatje (doorgang) nr 10 als je van de Pieter VDDonck komt trapjes op en eerste rechts.
Heel jong meisje denk van gipsy afkomst. Heel mager geen tietjes prachtig klein lijfje.
Iemand ervaring mee want die gaat daar niet lang steen.
Mg Floris.
 
Dag wandelaars. Zopas bij de dames gepasseerd en ik zag een nieuw pareltje.
In het glazenstraatje (doorgang) nr 10 als je van de Pieter VDDonck komt trapjes op en eerste rechts.
Heel jong meisje denk van gipsy afkomst. Heel mager geen tietjes prachtig klein lijfje.
Iemand ervaring mee want die gaat daar niet lang steen.
Mg Floris.
dag F,

eerste rechts is nr 11 denk ik
eerstse links is 10A en 10

Grt,
DD
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik ben daar vandaag geweest.

Weg blijven is het enigste wa ik kan zeggen

50€ betaald.

Om hem eerst ongeïnteresseerd stijf te trekken en me dan te pijpen wat je pijpen kan noemen juist het topje in haar mondje en verder trekken aan mijne lul.

DaarNa wou ik ze neuken ik geraakte er gwn niet in zo strak.

Ze ligt er gwn als een pop doet niks kijkt wat weg.

Ik heb 2 maal een poging gedaan om haar te neuken ik geraakte er gwn niet in.

Ik heb de cd dan maar uit gedaan en vroeg 20€ terug maar haar antwoord was 50€ voor de service.

Ik ben er buiten gegaan ben dan maar ergens anders binnen gegaan voor wel een deftige beurt te krijgen.

Conclusie wie bij haar binnen gaat krijgt niks waar voor zijn geld.



Ps echt proper was ze ook niet beneden. Hingen lange haren van haar gat tot haar kut

Boven kant was getrimd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat doe ik ook altijd lievadibas.
Ik begrijp sommige kerels niet echt goed maar ieder heeft zijn manier van wandelen, de naam van de dame weten ze niet en enkel dat ze mager is en zwart haar heeft.
Met eens een praatje te maken zegt uw buikgevoel niet alles maar wel iets en ik loop soms zelfs nog eens in de val maar dan tracht ik toch iets van informatie te hebben over een dame.
En als ze die info niet wil geven mag ze het vergeten dat ik haar bezoek, ooit vroeg ik ook eens de naam van een dame in de PVDD in de nacht, ze wilde mij haar naam niet prijsgeven, ik bezocht haar nooit al was ze mijn type en enkele maanden later was ze toch spoorloos.

En als ik juist ben zat deze dame 2 maanden geleden aan de overkant op nr. 11 en is ze blijkbaar al verhuist.
Het kan ook eind juni zijn.
 
Ik denk dat onze mede wandelaars een van de 2 dames bedoelen die er recht tegenover zitten want op nr. 10 zat de blonde Bonnie op haar vaste stek!
Er zitten nu vaak 2 meiden in glazenstraatje 11 M en R tijdens de dag . De meiden zijn vrij jong, wat dondere huid ( Gipsy ? ) , zwartharig, klein van gestalte, kleine boezem. Ene meid zit in de hoek van glazenstraatje zelf( 11 M ) andere meid zit eveneens in de hoek ( 11 R) net de trapjes af.
Uiterlijk trekken de meisjes me wel aan, maar blijkbaar zeer slechte service ( toch volgens 1 recensie indien het over één van deze meiden gaat ?) ?!? Iemand ervaring of nadere info ?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan