Recensie Gisselle, Uden 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mistermarcus86

Vaste klant
109
05/08/21
32
2
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.nl/thuisontvangst/dames/dcup-gisselle-36.html
Totale kosten (in euro)
55 maar ik gaf 60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor het weekend bij Gisselle geweest, een mooie Venezolaanse dame voor een pijpdate van 15 minuten. Ze ontving mij in een huis die er netjes uitziet. Ik mocht eerst mijn handen wassen en me daarna uitkleden. Ze heeft mooie grote borsten met dito grote tepels. Ze zit net in Uden zei ze. Ik ben haar eerste en tot nog toe enige klant geweest zei ze. Dan heb ik een pareltje gevonden want pijpen kan ze. Al slap neemt ze hem in de mond en begint flink aan mijn eikel te zuigen. Dat is slap wel erg gevoelig maar als die hard wordt gaat die lekker diep haar keel in en het kwijl vliegt in het rond. Met het speeksel in haar hand en op mijn lul, trekt ze mij zonder genade , keihard af. Alsof mijn eikel ook een voorhuid heeft. Heerlijk. En dat terwijl ik lekker met haar borsten speel .
Ze zuigt alles eruit tot de laatste druppel maar slikt niet door. Gelukkig maar want ik mocht mijn witte lading in haar mondje zien liggen. Adembenemend zicht . Ze is vriendelijk al was ze wel iets zenuwachtig, maar ik hou van echte emoties . Ze ziet me gauw terug want mijn zaadjes hebben heimwee naar haar mondje

Terug
Bovenaan Onderaan