- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/9334383-gisele
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Onlangs bij Gisele geweest; vorig jaar al eens in Eindhoven bezocht, wat toen goed is bevallen.
Nu zag ik dat ze weer is het land is, en dus was het gauw besloten.
Afspraak maken via Whatsapp om vervolgens, voorzien van begeleidende foto's, de locatie door te krijgen.
In de straat aangekomen nog een appje voor het huisnummer.
Hele proces verliep soepel.
Gisele is een lieve dame, echter merk je wel dat ze een prof is.
Spreekt beperkt Engels.
Ze is klein van stuk, niet mollig maar wel lekkere houvast.
Zit een lekkere kont op en een paar heerlijke borsten, volgens mij geen neppers.
Ontvangstlocatie schoon en netjes, voor- en achteraf mogelijkheid tot douchen.
Na de hygiënische plichtplegingen een beetje staan zoenen (beperkt tongzoenen) om vervolgens op het bed te belanden waar het slipje uitging en een geil streepje zichtbaar werd en ze zich, al zoenend, af laat zakken naar beneden.
Pijpen met condoom, doch niet onverdienstelijk, waarbij ze m'n zak en koningsnaad ook de nodige aandacht gaf.
Daarna kwam ze bovenop me zitten om vervolgens heerlijk op en neer en heen en weer te wiegen.
Door de lekkere houvast van d'r kont kun je goed het ritme sturen.
Na een poosje vroeg ze om doggy, en dit beviel ook heel goed; lekker doorstotend tot een climax gekomen.
Na het poetsen nog een massage gekregen (beetje lafjes), met nogal geurende olie.
Al met al een leuke en lekkere dame, gaat me nog vaker zien.
Nu zag ik dat ze weer is het land is, en dus was het gauw besloten.
Afspraak maken via Whatsapp om vervolgens, voorzien van begeleidende foto's, de locatie door te krijgen.
In de straat aangekomen nog een appje voor het huisnummer.
Hele proces verliep soepel.
Gisele is een lieve dame, echter merk je wel dat ze een prof is.
Spreekt beperkt Engels.
Ze is klein van stuk, niet mollig maar wel lekkere houvast.
Zit een lekkere kont op en een paar heerlijke borsten, volgens mij geen neppers.
Ontvangstlocatie schoon en netjes, voor- en achteraf mogelijkheid tot douchen.
Na de hygiënische plichtplegingen een beetje staan zoenen (beperkt tongzoenen) om vervolgens op het bed te belanden waar het slipje uitging en een geil streepje zichtbaar werd en ze zich, al zoenend, af laat zakken naar beneden.
Pijpen met condoom, doch niet onverdienstelijk, waarbij ze m'n zak en koningsnaad ook de nodige aandacht gaf.
Daarna kwam ze bovenop me zitten om vervolgens heerlijk op en neer en heen en weer te wiegen.
Door de lekkere houvast van d'r kont kun je goed het ritme sturen.
Na een poosje vroeg ze om doggy, en dit beviel ook heel goed; lekker doorstotend tot een climax gekomen.
Na het poetsen nog een massage gekregen (beetje lafjes), met nogal geurende olie.
Al met al een leuke en lekkere dame, gaat me nog vaker zien.