- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 21
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/giovannanaomi-kandra-22cm-xxxlll.html
- Totale kosten (in euro)
- 200
Wow.
Dit bezoek staat minimaal in mijn top 3.
Ze heeft hier al een aantal geweldige recensies en daar is echt geen woord van gelogen.
Bij ontvangst direct heerlijk tongzoenen en ze ziet er echt heerlijk uit.
Na een korte douche girlfriend experience voorspel met knuffelen, tongzoenen en nog veel meer.
Daarna haar machtige slagzwaard gaan pijpen en voordat we naar geweldige seks overgingen nog een heerlijke massage van haar gehad, waarbij haar slagzwaard soms heerlijk tegen mijn sterretje aandrukte.
Even rustig aan doen om haar slagzwaard binnen te krijgen, maar toen eenmaal binnen was hemels.
Daarna nogmaals douche mogen gebruiken en verfrist en voldaan huiswaarts.
100% herhalingsgevaar
Dit bezoek staat minimaal in mijn top 3.
Ze heeft hier al een aantal geweldige recensies en daar is echt geen woord van gelogen.
Bij ontvangst direct heerlijk tongzoenen en ze ziet er echt heerlijk uit.
Na een korte douche girlfriend experience voorspel met knuffelen, tongzoenen en nog veel meer.
Daarna haar machtige slagzwaard gaan pijpen en voordat we naar geweldige seks overgingen nog een heerlijke massage van haar gehad, waarbij haar slagzwaard soms heerlijk tegen mijn sterretje aandrukte.
Even rustig aan doen om haar slagzwaard binnen te krijgen, maar toen eenmaal binnen was hemels.
Daarna nogmaals douche mogen gebruiken en verfrist en voldaan huiswaarts.
100% herhalingsgevaar