Recensie Giovana Gigi, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

harhar

Wandelaar
36
15/12/22
61
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6900524-giovana-gigi
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gister Giovana bezocht in Den Haag. Het is echt een toppertje. Ze komt uit brazilie maar spreekt goed Engels omdat ze ook een tijd in engeland heeft gewerkt. Ze is zeker de vrouw van de foto's. Volle borsten, billen en aantal tattoeages die ik haar wel goed vond staan. Heb gekozen voor het standaardpakket. Pijpen zonder en tongzoenen kost extra dacht ik.

Ze begon met lekker haar heupen tegen mij aan te draaien en langzaam uit te kleden. Daarna over pijpen, ondertussen mij aan kijken met die grote blauwe ogen van haar. Overgegaan naar doggy waarbij ze ondertussen lekker over haar clit wreef. Afgemaakt in missionaris waarbij ik het niet meer lang uithield toen ze in mijn oor ging fluisteren. Herhalingsgevaar is voor mij groot!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6900524-giovana#overview
Totale kosten (in euro)
450
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Giovana is een topper

Ik heb haar 2 keer in de buurt van Arnhem bezocht (zie ook recensies op Kinky onder dezelfde naam).

Zij bied een perfecte GFE, spreekt nagenoeg vloeiend Engels en heeft een ongelofelijk lekker lijf - niet strak maar ook niet te stevig, met heerlijke rondingen op de juiste plaats. Haar borsten zijn natuur-puur en heerlijk zacht. Ik heb extra betaald voor pzc en tong zoenen, vooral het pijpen zal mij lang in herinnering blijven, nog niet vaak zo lekker meegemaakt. Tongzoenen doet zij wel maar is iets minder enthousiast, maar nog steeds authentiek (dus geen zoen van een hagedis - medewandelaars hebben een beeld)… Zij is absoluut niet gehaast en neemt de tijd voor een leuke date.

De eerste ontmoeting was alleen met Giovana en wij hadden meteen een klik. De twee uren vlogen zo voorbij en ik liep erg tevreden weg.

De tweede keer boekte haar samen met een vriendin (Lisa), maar hiermee had ik helaas geen klik; Giovana was nog steeds erg toegewijd en liet mij twee keer heerlijk klaarkomen.

Samenvattend is Giovana een uitstekende keuze als je van lekkere voorspeel, intieme sex en een babbel houd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan