- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- Haarkleur
- Anders
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/de-mooiste-dames-in-borsbeek-10.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vanmiddag eindelijk nog eens naar Borsbeek afgezakt, deze MILF stond al van voor Corona op mijn verlanglijstje.
Als ze zich voorstelde was ik al direct verkocht, naturelle (op haarkleur en wimpers na dan) en verzorgde MILF .
De foto's op de site zijn waarheidsgetrouw maar vind ze in het echt mooier.
Na het afrekenen naar boven waar ik eerst kon douchen, jammer genoeg alleen ...
Op de kamer eerst wat gekust dat overging in tongkussen . Toen Ginger zich ontkleedde zag ik wat voor een strak lichaam deze MILF nog heeft met een stel prachtige natuurlijke borsten.
Tijdens het voorspel had ze op mijn verzoek de nodige aandacht met mond en nagels voor mijn tepels om me daarna een zalige pijpbeurt te geven. Tussendoor nog even soixante neuf , niet geneukt op mijn verzoek maar uiteindelijk tot een orgasme gepijpt.
Ginger is zoals alle meisjes in dit salon van Hongaarse afkomst, nadeel is dat ze enkel een heel beperkt Duits spreekt. Communicatie is soms wat moeilijk dus maar ze deed er echt alles aan om het naar mijn zin te maken. Ook tijd correct gerespecteerd.
Herhalingsgevaar een zekerheid.
Als ze zich voorstelde was ik al direct verkocht, naturelle (op haarkleur en wimpers na dan) en verzorgde MILF .
De foto's op de site zijn waarheidsgetrouw maar vind ze in het echt mooier.
Na het afrekenen naar boven waar ik eerst kon douchen, jammer genoeg alleen ...
Op de kamer eerst wat gekust dat overging in tongkussen . Toen Ginger zich ontkleedde zag ik wat voor een strak lichaam deze MILF nog heeft met een stel prachtige natuurlijke borsten.
Tijdens het voorspel had ze op mijn verzoek de nodige aandacht met mond en nagels voor mijn tepels om me daarna een zalige pijpbeurt te geven. Tussendoor nog even soixante neuf , niet geneukt op mijn verzoek maar uiteindelijk tot een orgasme gepijpt.
Ginger is zoals alle meisjes in dit salon van Hongaarse afkomst, nadeel is dat ze enkel een heel beperkt Duits spreekt. Communicatie is soms wat moeilijk dus maar ze deed er echt alles aan om het naar mijn zin te maken. Ook tijd correct gerespecteerd.
Herhalingsgevaar een zekerheid.
DE MOOISTE DAMES IN BORSBEEK !!!!
NIEUWE MOOIE DAME GINGER , BESCHIKBAAR!! 15min €50.00 30 min €70.00 45min €100.00. 60min €120.00 Beste klanten , De
www.redlights.be
Laatst bewerkt: