Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWe zien je recensie graag tegemoet!Ik Heb vandaag een goede sessie gehad met Gina het was gezellig
Graag een recensie. Dit is wel erg summier.Ik Heb vandaag een goede sessie gehad met Gina het was gezellig
Balen man. Dat is mij bij Roemeense Gina nog nooit overkomen. Bij Nederlandse Gina wel eens.Vorige week een bezoekje aan Gina gebracht en ik snap eerlijk gezegd niet alle jubel verhalen. Een paar jaar geleden ben ik ook geweest en herinner mij dat ik toen ook niet zo enthousiast was.
Pijpen was best oké maar het ging wel als een razende door, dus zonder opbouw of afwisseling. Persoonlijk vond ik het heel erg op afwerkseks lijken op de automatische piloot. Voor mij nul herhalingsgevaar.
Herken het. Ook voor mij geen herhalingsgevaar.Vorige week een bezoekje aan Gina gebracht en ik snap eerlijk gezegd niet alle jubel verhalen. Een paar jaar geleden ben ik ook geweest en herinner mij dat ik toen ook niet zo enthousiast was.
Pijpen was best oké maar het ging wel als een razende door, dus zonder opbouw of afwisseling. Persoonlijk vond ik het heel erg op afwerkseks lijken op de automatische piloot. Voor mij nul herhalingsgevaar.
Woensdag was ze er wel.Is Gina alweer terug??