En is ze inmiddels alweer aanwezig?
De gordijnen waren dicht op k1 vandaag. Grote kans dat ze er weer is dus.
Edit: yup. Ze is er weer.
Na een kort muzikaal intermezzo - na mijn eerste inventarisatierondje - in de PKW waren de gordijntjes open en heb ik mijn kans gegrepen om weer eens met Gina te stoeien om de week te breken. Ze stond te roken toen ik aan kwam lopen maar het e-sigaretje was snel gedoofd. Ze herkende me nog en dat deed me goed.
Het was een lekkere sessie. Meestal verloopt het min of meer hetzelfde, en omdat we elkaar een beetje kennen gaat 't meestal vrij vanzelfsprekend en zonder afspraken vooraf.
@marc marc marc schreef nog niet zo heel lang geleden hier op het forum over de Gina's in Escape: "dames die er werk van maken" en dat is voor mij de spijker op z'n kop. Zij zijn niet de enigen uiteraard maar de Gina's en Ruby leveren Marco altijd een topwedstrijd op
.
En dan even een alinea gewijd aan Gina's geweldige kleine tietjes. Man wat een prachtig gezicht is dat toch. Heerlijk. Ik hoop dat ze ze voor altijd puur natuur houdt.
Na de korte weder-kennismaking annex warming-up op onze knieën op bed heb ik Gina rustig kunnen beffen en daarna neuken, en ze heeft het sex-gedeelte van de sessie afgemaakt bovenop mij. Dat deed ze niet zo rustig en het was dus ook zo weer voorbij
- ik had het in 20 minuten wel af kunnen ronden maar ik blijf liever nog even rustig liggen en kletsen dan dat ik meteen de deur uit moet.
Ik denk dat Roemeense Gina de leukste dame is om mee te praten voor mij in Escape. En daar nam ze ook nog rustig de tijd voor na onze training. Echt een slimme meid, zeer goed Engels, met gevoel voor humor, en inhoudelijk ook uitstekend. Ze heeft wat zinnigs te vertellen als je dat wil.
Ik zag te laat dat ze wat speeltjes had staan. Ik had er al eens eerder over nagedacht om daar eens wat mee te gaan doen, maar door het semi-onverwachte weerzien (en het feit dat ik al weken zin had om haar te bezoeken maar ze steeds niet aanwezig was) was ik dat vergeten. Ze zei dat dat mogelijk was voor zowel haar als mij. Nouja volgende keer dan maar weer!
Gina zal een tijdje aanwezig zijn maar binnen een week of 6 á 8 weer naar haar familie in Roemenië gaan voor een paar weken. Dus liefhebbers, grijp uw kans!